::: خط خطی :::

002. نقل مکان

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۰۴ ب.ظ

وقتی دوستات نقل مکان می کنن و واسه سر زدن بهشون باید به یه فضای جدید بری

احساس تنهایی می کنی....

حس دور بودن ازشون....

پیرو نقل مکان دوستان و به لطف دعوتنامه ماریا جان ....

والبته کمک داداش مسعود من نیز نقل مکان کردم .....

{ولی هنوز بلاگفا رو هم دوست میدارم.....}

+ از بس حاجی از اینجا تعریف می کنه آدم وسوسه میشه تجربه اش کنه....




۹۲/۱۲/۲۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۱)

خیلی خوش اومدین!
خوشحالمون کردین!

پاسخ:
 حاجی اقا مرسی
چه کنیم دیگه از بس از اینجا تعریف نمودین
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۲۰ فیروزه ای ....
خیلی خیلی مبارکا باشه :))
پاسخ:
مرسی فیروزه ای جونم....
من که برگشتم بابا....
پاسخ:
نه بابا میخواستی برنگردی دیگه چی.....
دو روز نبودم خیلی کارا کردی!!!!!
ای بیمعرفت حالای دیگه اثاث کشی راه میندازی هاااان؟؟؟؟
پاسخ:
من بی معرفتم یا تو؟؟
اصلا هیچ معلومه کجایی تو .....
جا خوبیه ها فقط وقت اومدن ندارم....
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۵۷ عروس کوشولو
:) من کلا دارم میرم

+موچکرم جای شوما خالی بود

بفرستمشون ؟: )
پاسخ:
حالا کجا میخوا بری؟؟؟
دوستان جای ما گلم نوش جونت....
 چه کاری بود حالا؟؟
اگه خوبه مارم بیام؟
پاسخ:
مگه کار بدی کردم؟؟؟
بله که خوبه گلم ایمیلتو بده واست دعوتنامه بفرستم....
ها پس شمام اومدی بلاگ من نمیدونم چرا با اینکه تو بلاگ هم وبمو ثبت کردم نمیتونم از بلاگفا دل بکنم :|
پاسخ:
منم دل کندن از بلاگفا واسم سخته ولی نمیتونم هر2تا رو اپ کنم....
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۱۸ عروس کوشولو
:( همه که اومدن بلاگ

+مبارک باشه:)
پاسخ:
مرسی
میخوای تو هم بیا....

سلام
ایام فاطمیه را به شما تسلیت عرض می کنم.
با شعری سوزناک برای شهادت حضرت فاطمه بروزم.
یا زهرا

خدا رو شکر. :)
پاسخ:
:D
خوب خوش اومدی. دعوا نداره که :D قول میدم از اینجا خوشت بیاد
پاسخ:
مرسی اقا میرزا اخه منو دعوا....اصلا به من میاد اینکارا...:D
خوشم اومد اون هم زیاد....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">