::: خط خطی :::

004. عنوان

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ب.ظ


اینقد که رو عنوان مطلب باید فک کنم رو خود پست فک نمی کنم


خیلی واسم سخته انتخاب عنوان....




۹۲/۱۲/۲۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۲)

نه من راحت پیدا میکنم،چون یه چیز بی ربط میذارم!:-)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!
پاسخ:
خوش بحالت :D
خوب این خوبه. بهتره. اکثرا عنوان پیدا میکنیم و بعد میایم درموردش مینویسیم. حکایت دگمه و کُت
پاسخ:
خدایا میرزا خیلی خندیدم ....
ولی خداییش عنوان واسه من سخته همیشه هم عنوانام چرت از آب درمیان...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">