::: خط خطی :::

006. خرید 2

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

دیروز برنامه ریزی کرده بودم واسه خرید {دلم خرید میخواست}

صبح زود بیدار شدم و کارامو کردم

با داداش کوچیکه رفتم بیرون کلی پیاده راه رفتم

چیزی نزدیک 3-4کیلومتر 12به بعد رسیدم خونه

چیز خاصی هم نخریدم {یه سری وسایل شیرینی پزی ...همین}

ناهار رو اماده کردیم و خوردیم مامان قصد خرید داشت من هم همراش رفتم

{اخه بدجوری کفش جدیده رو میخواستم} 2نشده زدیم بیرون و 4به بعد برگشتیم .

کفش هم خریدم  میداد 42 با تخفیف شد 37 تومن

{کفش قبلیه رو 33گرفتم} این هم عکسش ...کلیک

{فک کنم پاشنه اش 10سانتی باشه خدا کنه نیمه گمشده من قدش بلند باشه

اصلا خوشم نمیاد با پوشیدن این کفشا قدم از اون بلندتر بشه :D}

وقتی برگشتیم خونه بابا و عمو خونه بودن مامان ازم خواست حلوا بپزم

{خیرات واسه اموات }

منم پختم بابا همون موقع قصد رفتن به نمایشگاه رو داشت واسه خرید آجیل و مواد غذایی

منو هم با خودش برم {البته بیشتر واسه کمک کردن }

تو نمایشگاه کلی چرخیدیم و خرید کردیم

{دستام زیر اون همه خرید و .....حسابی درد گرفته بود

فقط خداخدا میکردم زودتری تموم بشه }

8شب تموم شد و برگشتیم خونه شب هم که عمو و زن عمو خونمون بودن

و تا نصفه شب استراحت نداشتم

امروز هم از صبح افتادم تو کار شیرینی پزی...

خسته ام ولی هستم....


+دلم خرید میخواست ولی نه دیگه یه روز کامل از خستگی پوکیدم...

تا من باشم دیگه هوس خرید رفتن نکنم....


+واسه جواب آزمون هم رفتم حدسم درست بود گاوم مرده

اخه از 100نمره 33گرفتم {واقعا خسته نباشم}



۹۲/۱۲/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۲)

ثلث نمره ها رو گرفتن هم خوبه. خوبه که به خمس نرسید:D
پاسخ:
منم همینو میگم دیگه...:D
33؟؟؟؟؟؟
ببین!!!!مگه دستم بهت نرسه....خفه ای
پاسخ:
تقصیر من چیه بابا اقاهه خودش گفت از 200نفر که امتحان دادن 27 نفر قبول شده ..
مگه 33بده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">