::: خط خطی :::

013. دلم تغییر میخواد

پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۱۰ ب.ظ


حس و حال خوبی ندارم نمیدونم چ مرگم شده از انجام دادن

یه سری کارا و حرفای یکنواخت و تکراری خسته شدم

دلم یه تغییر میخواد یه تغییر بزرگ و تکون دهنده 

اینقد بی حوصله ام که حتی نمیخوام به نوع تغییرش فک کنم دلم نمیخواد

بعضی کارارو انجام بدم

حوصله مخالفت هم ندارم اصلا مخالفت کردن چ فایده داره

وقتی باید واسه مخالفتت کلی توضیح بدی

اون هم تو این شرایط

نه مخالفت نمیکنم چون حتی حوصله توضیح دادن ندارم مث خیلی وقتای دیگه

یه لبخند مصنوعی و انجام دادنش

فقط همین...




۹۳/۰۱/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۵)

دقیقا حال منو داری دختر.....:((
پاسخ:
حال بدیه....
تغییر نکن ... بزار خود تغییر ضایع شه...
جدی یه کتاب بردار بخون
برو شنا یه بار اصلا
 
الان عجله دارم وگرنه پیشنهاد زیاد دارم
پاسخ:
مرسی از پیشنهادات کاش میتونستم....
پس نمیپرسم چرا؟که مجبوربه توضیح نشی...
فقط بدون که هیشکی مث خودت نمیتونه تغییر درست وحسابی تو اوضات بده وزندگی روشیرین کنه واست...برو دنبال علاقه هات
پاسخ:
نمیذارن ...نمیتونم
یه کم نمک به دلت اضافه کن. نه برا اینکه شور بزنه. برا اینکه ملیح تر بشه
پاسخ:
چشم میرزا
۱۴ فروردين ۹۳ ، ۱۷:۱۴ فانوس جزیره ...
حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
بهترین چیز براى حفظ شخصیت زن آن است که مردى را نبیند و نیز مورد مشاهده مردان قرار نگیرد.
بحارالأنوار: ج ۴۳، ص ۵۴، ح ۴۸٫

سلام علیکم
ایام شهادت حضرتش تسلیت باد ..
آه مادرم ...
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">