::: خط خطی :::

014. شانس ندارم که

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۲۴ ب.ظ

نمیدونم شانس منه یا بقیه هم اینطورین تا میام بشینم

پا سیستم مامانم میاد میشینه کنارم و میگه: مدل لباس زدی بیاره؟؟

من:نه مامان

مامان:خوب یه چیزی بزن نیگا کنیم ...

هربار یه چیز جدید یبار مانتو یبار کیف و کفش یبار ....

 دیگه میرم سایتای مدل رو میگردم {البته مجبوری}

وقتی هم پا میشه بره میگه:بسه دیگه پاشو بیا کاراتو بکن مردی پا این سیستم

منم هیچ کاری نکرده پا میشم میرم....

حالا وقتایی که مامان پا سیستمه

من: مامان یه لحظه موس رو بده دانلودیامو play کنم {با التماس فراوان}

مامان:الا یادت افتاده گمشو برو بیرون کار دارم بعدا بیا....

من:   شانس







۹۳/۰۱/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

:))))) عشقه. حال کردم
پاسخ:
پ من مظلوم چی چزوندن من حال کردن داره اخه
من با لپ میام واسه همین اونا مشغول سیستم هستن و به من کاری ندارن
خدا صبرت بده
پاسخ:
خوش بحالت ای بابا پس شانسه منه فقط
بابا و مامان بنده هم این گونه می باشند به شیوه خود البته....:))
پاسخ:
پس همدردیم
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۱۱ فیروزه ای ....
اوهوم. چون مامان منم میگه غذاهای مختلف رو سرچ کن و سایت های آشپزی برو .خخخخخخخخ
پاسخ:
پس تو هم مث منی....
سایت اشپزیم که همیشه خدا بازه...
۱۶ فروردين ۹۳ ، ۰۸:۳۲ فیروزه ای ....
:-D

پاسخ:
الا شانس بد من خنده داره؟؟؟
الهی بگردم....
نه بابا من عمرا کسیو پاسیستمم راه بدم[آیکون غول برره]
پاسخ:
اهوم خوش بحالت....
خخخخخ
پاسخ:
تو هم به شانس گند من بخند اصلا راحت باشید...
:))) 
الهییی
پاسخ:
دیدی چ مظلومم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">