::: خط خطی :::

016. دو راهی

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ق.ظ

الا گیر کردم یه دلم میگه برم یه دلم میگه بمونم از اینجا که خیری ندیدم

هر وقت عشقش بکشه راه باز میکنه واسم....

از اونجا رونده از اینجا مونده...

+خدا وکیلی یکی از این بلاگیا بیاد منو روشن کنه واسه شما هم اینطوریه

یا فقط گیرش منم؟؟؟؟

دو روزپیش اومدم وب همه دوستانو باز کردم و شروع کردم به خوندن

20دقه بعد تموم شد رفتم سر وقت کامنت گذاشتن

{عادتمه اول همه رو میخونم بعد دونه دونه کامنتامو مینویسم}

رو ارسال نظرا که کلیک کردم همه وبا از هوش رفتن دیگه بالا نیومدن

منم بیخیال شدم اومدم یه پست بنویسم نگو مال خودم هم سکته زده

هیچی دیگه تا امروز چیزی نشون نمیداد ...{انگار واسه من سهمیه ایه}

حالا هی حاجی بیاد بگه بلاگ ال و بل واسه من که اعصاب نذاشته

امکان پیامکیشو دوس داشتم اون هم که دیروز گذاشت تو کاسم حسابی ...

تنها به یه دلیل تو بلاگ موندم {نمیگم دلیلشو نمیخوام بهم بخندید}

که اگه اون نبود برمی گشتم به همون بلاگفای خراب شده...


+چقد امروز غر زدم....

+خداوکیلی شما هم جای من بودید اعصاب نوشتن واستون نمیموند....

+از تو دستگاه صدای جوجه میاد 3تاشون نوکشون اومده بیرون :D




۹۳/۰۱/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۷)

نشووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو...
پاسخ:
فایده نداره شدم مرید حاجی ....
برگرددددددددددددددددددددددددددددددددددد...
پاسخ:
پا بند شدمددددددم
واسه ما از این دوشواری ها نداره ها!
ببینین مشکل از مرورگره سرعته ...

+ فقط چند روز پیش یه قطعی یکی دو ساعته داشت!
همین!
++ ضمنا غر زدن واسه سلامتی ضرر داره!

پاسخ:
والا چی بگم حاجی باورم شده شانس منه اخه همزمان با بلاگ وب و سایتای دیگه هم بازه اونارو راحت و سریع باز میکنه جز بلاگ و بلاگیا رو...
دیگه فکرم بجایی نمیرسه
+یا شما استثنایید یا من {البته من تو بد بیاری} خخخ
+چشم چشم دیگه غر نمیزنم تازه واسه پوست هم ضرر داره :D
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۳۶ آقای روان پریش
عزیز جوش نزن من نمیدونم چقدر اینجا خراب هستش اما بلاگفا هم کم نمیرینه تو اعصاب ما

یه جورایی

خر همون خره فقط پالانش عوض شده
پاسخ:
از بلاگفا هم خیری ندیدم همون خرن همشون
من که هنوز نتونستم از بلاگفا دل بکنم .. اگه امکان مهاجرت و انتقال پستا از بلاگفا هم فراهم شد اونوقت فکرامو میکنم :D
پاسخ:
عالیه :D
گاهی این طوری می شه...ولی من واقعا این جا رو به بلاگفا ترجیح می دم.....به خصوص که امکان آپلود عکس تو فضای اختصاصیش وجود داره....
کلا نسبت به بلاگفا بیشتر دوسش دارم.....
عکس جوجه هاتو بزاری حتما ....:))
پاسخ:
واسه من که سال جدید بیشترش اینطوری بوده
من هم امکاناتشو دوس دارم دیگه موندگار شدم اینجا
چشم میذارم هنوز که کامل بیرون نیومدن منم کم طاقت....
جووونم؟؟؟؟بلاگفای چی چی شده؟؟؟
دااش راجب ناموس مردم درست حرف بزنااااا....
نه جدی کاش برمیگشتی...ایقدبدم میاد ازین بلاگ...تازه گوشیمم وبتو بازنمیکنه:(
پاسخ:
ای جان رگ غیرتشو ببین چه باد کرده ....
اخه بلاگفا ناموس میشه؟؟
نه دیگه بخاطر همون دلیلی که گفدم نمیتونم برگردم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">