::: خط خطی :::

019. رمز

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۵۶ ب.ظ


ایمیل


میخوام برم تو ایمیلم ولی هرچی فکر میکنم رمزش یادم نیست

یادمه تو یه ورقه از دفترم یادداشتش کردم

ولی هرچی میگردم و فک میکنم نمیدونم کدوم دفتر

دیگه فکرم بجایی نمیرسه

{فک کنم تو 10ماه گذشته این پنج یا شیشمین ایمیلیه که ساختم و رمزشو فراموش کردم }

تنها راهش پرسیدن از داداش مسعوده {دوست وبلاگیم}

یادمه 2ماه پیش رمزشو دادم به اون خداکنه رمزشو نگه داشته باشه...


+دیگه نه حوصله گشتن دارم نه حوصله ساختن ایمیل جدید...



۹۳/۰۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

اره به این نکته دقت نکرده بودم!!!
پاسخ:
ریسکش خدایی بالاست
خب چه خوب که پیدا شد!!!
کلا یه دفترچه بردار همه چیزای مهمتو اون تو بنویس!!!
پاسخ:
میترسم بیفته دست کسی به حریم شخصیم تجاوز بشه:D
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۳۱ آقای روان پریش
اره همه جور رمز نگه میدارم خیالت راحت باشه

من امین دنیای مجازیم :)))))))))))
پاسخ:
از اسم با مسمات معلومه....:D
پیدا شد آخر یا نه؟
پاسخ:
اره بلاخره یافتم ولی حس باز کردنشو الا ندارم...
واسه همه اکانتات تو هر سایتی ی رمز ثابت و البته پیچیده بذار و که یادت بمونه
پاسخ:
واسه وبم همین کار رو کردم ولی ایمیلام نه ....
یه روزی حافظه توپی داشتم ...گذشت
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۴۲ آقای روان پریش
من میگم بیا رمزات و بده به من واست نگه دارم...:)))))
پاسخ:
دیگه همونم فقط مونده میخوای رمز وب و ....رو هم بدم اونارو هم نگه میداری؟؟
فک کنین شوما یادمون بری والاوو :))
البت خودا رحم کرد کی میتونه حریف یه خرم آبادی بشه والاوو ووولک خخخخخخ:))
پاسخ:
همون دیگه هنوز خشم منو کسی ندیده شوما هم خداروشکر کن ندیدی ...خخخخ
سلووووم اباجی خط خطی خومون
اباجی چرخش واست بچرخه همشهریه ننمون خخخخخخخ :))
چیطورین شوما
باس بگم ایمیل فخط hotmail
بسازو حاووولشو ببر :))
زت شوما زیاووود حلال کنین خعلی :)))))))))))))))))
پاسخ:
سلام چرخش که از همون اول پنچر بود فعلا خوب نمیچرخه ....
hotmai رو بلت نیستم دروغ چرا...
چشم چاقو بیار حلالت هم می کنم...خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">