::: خط خطی :::

030.مخاطب

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ب.ظ

یه مخاطب هم نداشتم تو اینطور روزی بیاد دیدنم و بگه
گلم
عشقم

نفسم
روزت مبارک....

البته با کادو....
اصلا هیچ معلومه این نیمه گمشده من کدوم گوریه
اگه بدونم امروز واسه کدوم خری {بجز مامانش}
کادو خریده قلم دستشو خورد میکنم...
-------------------------
امشب پدر گرام واسه مامان گل گرفت
و یکی هم واسه دخمل خونه {یعنی من}

+درد بابام به جونت الاغ این وظیفه تو بودا....

۹۳/۰۱/۳۱ موافقین ۳ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۹)

سال دیگه همه نیمه گمشده هاشون پیدا باشه بلند صلوات
پاسخ:
از اون خوباش قبوله...
اللهم صلی علی محمد وآل محمد
واااااااااااااااااای خندیما خعلی باحال بود :))))))))) خخخخخخخخخخخخ
درد بابام به جونت الاغ این وظیفه تو بودا....... 
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :))
خو فعلن بزارین ما بعنوان ی رفیخه همشهری شوما بهتون تبریک بوگوییم تا خود الاغش وظیفشو یاوودش بیاووود خخخخخخخخخخخخ :))
خعلی خشنیتا دستشو قلم میکونین خو اون بیچاوووره ع کوجا باس بدونه شوما پیشونی نبشت آیندشین والا ب غوران :))
خعلی با مرامی زتت زیاووود اباجی:))
پاسخ:
این نوشته من گریه داش نه خنده...
دلت خنک میشه به من میخندی عایا .....
غلط کرده که نمیدونه باید بدونه دیگه از این بیشتر ...
فقط موندم دس از دختر بازیش برداره بیاد اساسی بزنم تو پرش.....
شما با مرام ترین داش سهیل...:)))))))
بابا به ما بوق ماشینم ندادن، چه برسه به کادو، سن منم که هنوز به الاغا نمیخوره! 
پاسخ:
منم قسمتم همون یه گل بود اوه نه داداشم هم بهم گل داد ....تا دلت بسوووووزه
همون بهتر که سنت بهشون نمیخوره....
تو روپیچوند واومدپیش من واسه من کادو خرید:)
دلت بسووووووووزه:))))))
پاسخ:
پس کار تو بود.....
مگه دستم بهتون نرسه می کشمتون....
آخه آدم با مخاطب ماستش اینطوری حرف میزنه ؟ :P
پاسخ:
ع وا آره راست میگی حالا بعدا جبران می کنم....
آره آره می دونم 
خخخ :))
پاسخ:
آورین....
:)))))
این الاغه حقشونه 
خیلی حال داد 
مرسی :)))
پاسخ:
حالا تا نیومده میگیم الاغ...
وقتی اومد میشه آقا..خخخخ
واقعا که الاغه..:)))
پاسخ:
موافقم الاغ بی احساس....
{حالا هر وقت اومد بهش نگی الاغ}
۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۱۹ آقای روان پریش
یکم خودت و تحویل بگیر توروخدا
پاسخ:
میگیرم اگه بذارن....
خودم تحویل نگیرم تو تحویل میگیری عایا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">