::: خط خطی :::

037. تو این دنیا نیستم

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۵۷ ب.ظ

از صبح حال و روز خوبی ندارم {البته جسمی} از نظر روحی که چند روزه تو این دنیا نیستم

بعد صبحانه رفتم تو اتاق و افتادم رو زمین یه بالش کشیدم زیر سرم گلوم درد می کنه

حالت تهوع و سرگیجه بدی دارم مامان از بابا خواست ببرتم دکتر بلند شدم و لباسامو پوشیدم

به تزریقاتی رفتن اکتفا کردم تو مطب روبرو خانم کریمی نشسته بودم تا بابا آمپولا رو از داروخونه

بگیره صدای یه آواز میومد چند ثانیه بعد یه مرد جوون ژولیده تو در ظاهر شد داشت میخوند

چشات منو کشته لبات چقد نازه چقد نازه {کمی هم ریتم داشت}

خانم کریمی :برو اینجا چیزی نیست {واسه گدایی اومده بود}

دوباره شعرشو تکرار کرد خانم کریمی اخمی کرد و بلند شد:مگه نمیگم برو بیرون بیام با لگد......

مرد رفت {یه لحظه ازش ترسیدم دلیلشو نمیدونم}

3تا آمپول زد یه پنی سیلین یه دگزا { دگزا اینطوریه؟؟؟بیخیال بابا حال ندارم}

یه آمپول دیگه واسه سرگیجه یه مایع زرد و قرمز مخلوط کرد

حس میکنم حالا دیگه سرگیجه ام بیشتر شده از وقتی برگشتم با بی حوصلگی ناهار خوردم

و نماز خوندم{اول نماز بعد ناهار} از اون به بعد زیر پتوام همه اش خواب بودم

یکی دوبار رفتم آب خوردم اما زود برگشتم و دراز کشیدم حالم خیلی بدتر شده الا دیگه

بدن درد هم بهش اضافه شده مامان میگه پاشو هرچی بیشتر بخوابی بدتر میشی....


+بدجوری منگم انگار تو این دنیا نیستم....

+شرمنده اگه این پست درهم برهم بود با این حال بهتر از این نشد...





۹۳/۰۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۵)

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
حال الا من خنده داره عایا........
حالا خوبه این حالی شدی با اون دعای دیروزیت ؟ ها ؟ ها ؟ ها ؟
راس میگن مامان هرچی بیشتر بخوابی بیشتر کسل و بی حال میشی
زودی خوب شو :-*
پاسخ:
خودم کردم که........
داغ بودم نفهمیدم یهو اومد تو ذهنم......
دیگه سعی میکنم نخوابم خواب بدترم میکنه....
چشم چشم....
نمیری حالا . ای بابا. 
پاسخ:
یه دور از جون بگو میرزا درباره جون پشه که حرف نمیزنی... :))
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۰۵ داریوش عزیزی
جانم!!!!! من که نفهمیدم اخرش چی شد اما
به ماهم سر بزنید خوش حال میشیم 
http://emonokte.blog.ir/
گوفدم مث همیشه نیسدینا اومدم دیدم هعی دل غافل بچچه مرض شده 
ایشالا خوف میشین زودی :))
پاسخ:
ایشالله مرسی داداش سهیل...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">