::: خط خطی :::

041. بدون نام

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۱۵ ب.ظ

غمگین


چند روزی نبودم یه کارهایی بود که باید انجامش میدادم

{حالا نیست خیلی آدم معروفی هستم و سرم شلوغه}

حال نوشتن نداشتم نمیدونم باز چه مرگم شده

حرفی واسه گفتن ندارم یعنی حرف دارم حال گفتن ندارم

دلم میخواد بلند بلند گریه کنم شاید هم......

چیزی نیست خودش درست میشه فقط.......

فقط......امیر حافظ مُرد......

خدا به خانواده اش صبر بده...

{منحرف باز این فکرای .... کرد

امیر حافظ یه پسر بچه بود که بر اثر سانحه مدتی توی کما بود }



+این پست فقط به منظور اعلام زنده بودن نوشته شده 

لذا بعد از خواندن با بی محلی این پست را ترک کنید.....



۹۳/۰۲/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۱
ته خطی ...

نظرات  (۸)

آخی...خدا رحمتش کنه!
خوب باش...غصه نخور...با شادی زنده باش!
پاسخ:
ممنون....
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۰ آقای روان پریش
خدا ازت نگذره تازه داشتیم به دلمون صابون میزدیم که بوی پلو و حلوات داره میاد بالا  :)))

قسمت نبود دیگه..الان مطمئن باشم زنده ای ، خوب خوبی یا امیدی هست هنو
پاسخ:
ای بابا اخه حلوای من خوردن داره اصلا دلت میاد بشینی حلوا منو بخوری....

ای کوفتت بشه اون پلو چرا دلتو صابون نمیزنی بیای پلو مزدوج شدنمو بخوری حتما باید بمیرم که.....

نه امیدی نیست حالا حالاها هستم.....:D
امیرحافظ اسم قشنگیه.
خدا روحش رو شاد کنه...
پاسخ:
اره
خدا به خانواده اش صبر بده.....
منم زیاد ازین حالتا داشتمو دارم
من نمیدونم چی از خودم میخوام
پاسخ:
میگذره اینا موقتیه....
چه تلخ ...
پاسخ:
اهوم.....
بلند گریه کن خو
پاسخ:
نمیشه حوصله سنگینی نگاه دیگرانو ندارم......
باور کن میفهمم حالتو...چندروزقبل دقیقاهمچین حالی داشتم...
امیرحافظ چیکارت بوده؟؟خدا به خونوادش صبربده...یه جمله کلیشه ای ومسخره:|
پاسخ:
هیچ نسبتی باهام نداشت از اقوام دوستم بود حتی ندیده بودمش ولی....

یاد شخصی افتادم جیگرم سوخت.....
خدا بیامرزدش.....
خوبه که پست زدی.....
ای شالا زودتر ناراحتی هات برطرف می شه....
پاسخ:
مرسی این هم میگذره....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">