::: خط خطی :::

042. حسی نیست

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ


فردا مهمونی دعوتیم خان دایی داره با خانمش از مکه میاد دلم نمیخواد برم ولی
میدونم مجبورم این روزا دلم نمیخواد تو جاهای شلوغ ظاهر بشم دلیلش هم.....
بیخیال دلیلس مهم نیست .......


+دریافت





۹۳/۰۲/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۶)

بچه جان رو به موت که نیستی دور از جون،این اهنگه چیه گوش میدی؟؟؟
ادم از همه دنیا نا امید میشه...
زیارت خان دایی قبول...!
پاسخ:
آهنگ قشنگیه دوسش دارم.....
مرسی قسمت شما بشه...
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۱ آقای روان پریش
ها چرا دلیلش و نگفتی..اصلا میخوام بدونم چه معنی داره ادم حرفش و نصف ول کنه  :))
پاسخ:
کرمه درونه یهو میاد و میره :D
دو سه هفته قبل,خاله من از مکه اومد,حالم نذاشت برم پیشش...عصری اومده بود خونه مون روم نمیشد برم پیشش:(
کارخوبی  کردی که رفتی...
پاسخ:
ای بابا .....
زیارت خاله خانمت قبول حق...
آره میدونم...:D
ایشالله قسمت شما
پاسخ:
واسه شما هم همینطور
مهم اینه سوغاتی میدن
پاسخ:
هه هه چشم آب نمیخوره دایی 5تا دختر و 2تا پسر داره همشون هم مزدوج شدن و نزدیک به 20تا نوه داره و......
به نظر چیزی واسه یه خواهر زاده مث من باقی می ماند عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رفتنش سخته یکم ولی موندنش آسون تره ! برو و خوش بگذرون هر طور شده :)
پاسخ:
میرم ولی خوش گذشتنشو نمیدونم.....

سعی میکنم......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">