::: خط خطی :::

046. آش خورون

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۲۲ ب.ظ

آش


آخه چرا من؟؟؟دیگه اشکام بند نمیاد چشام داره از شدت گریه می سوزه

ای بابا دستمالا هم که تموم شدن ...

کسی دستمال نداره مماخ دارم....{آیکون گریه با مماخ بالا کشوندن}

چرا تمام کارای سخت دنیا رو به من میدن و.......{آیکون کولی بازی }

اسباب گریه  و بعد از دقایقی نتیجه کار... {یاد فیروزه ای افتادم }

مراسم آش خورون داشتیم مامان یه قابلمه بزرگ آش درست کرده

من هم که بزرگترین کار ممکنه رو انجام دادم پیاز و نعنا داغ....:D

هر وقت آش داریم یاد 2نفر می افتم یکی حاجی یکی مهندس آرش {از بس آشخورن}

آش با پیاز داغ فراون می چسبه بنده هم که دیگه.....

بعد اتمام آش دیدم یه چند قاشقی از پیاز داغا مونده که ملتمسانه بهم نگاه می کردن

منم که دل رحم ...دلم نیومده دست رد به سینشون بزنم با اندکی نون خورده شدن....





۹۳/۰۲/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۰)

آخی...سودی...من اش میخورم یاد سودی میوفتم...
من پیاز خام دوست دارم ولی پیاز داغ عمرا...
به به خانوم اشپز...وقتشه واست استین بالا بزنم ته خطی...
پاسخ:
من عکس از آش می گیرم یاد سودی می افتم...
منم تا 2سال پیش از پیاز داغ متنفر بودم ولی الا دیگه نه....
از وقتش هم گذشته ها.....سریعتر لدفن...:D
۱۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۳۴ آقای روان پریش
پیاز "ایکون حالت تهوع"
پاسخ:
بد غذا........
نامرد یادمن نیفتادی؟؟؟؟
اصا آشخور تر ازمن وجود داره آیااااا؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
راستش نه...{فقط موقع عکس انداختن عکس آش تو اومد تو ذهنم}
این هم راستش اره حاجی و عارش اگه باهاشون اشنا بودی میفهمیدی چخد آشخورن...
نوش جان.
احتمالا خیلی خوشمزه بوده.
دل ما رو که آب انداختی
اگه ظرف بدیم آش به ما هم میدین!!!!!!!!!
پاسخ:
مرسی
اهوم دست پخت مامانی حرف نداره....
اره بابا بفرس....
من آششششششششششششششششش
مممممممممییییخوام:(
پاسخ:
آش به هیچ کسی داده نمیشود تموم شد خوووو....
این پستتونو الان دیدم!
چه حسن تصادفی داره با پست هدیه به آرش!
:)))

+ لطفتون مستدام...
پاسخ:
منم پست هدیه هاتونو تازه دیدم واقعا جالب بودن....

برقرار باشید......
پستش کن:)
پاسخ:
باشه....
عاغا من آش میخوام:(
باور کن دهنم آب افتاد:(
پاسخ:
منت بمیره {لری بخون}

الا چطور آش بهت برسونم .....
:( شوما نمیگی شاید یکی ویار کرد؟؟؟
عایا این انصافه خواهر من ؟؟؟:|
پاسخ:
کی ؟؟ تو؟؟؟ الا ویار کردی عایا

نه خداییش انصاف نیست.....:D

بنده مسئولیت ویار هیچ کسی رو تقبل نمی کنم....D
مننننننننننننننننننن آش میخواااااااااااااااااااااااااااام
ظاللللللللللللللللللللللللللم ایناااااااااااااااااااااااااااااا چیه گذااااااااااااااشتی
حلالت نمیکنمممممممممممممممممم با این کاشه آش پُز دادنت
[آیکون قهر و در بلاگ خط خطی رو محکم کوبیدن ]
پاسخ:
خو الا من چطوری بهت آش بدم....:(

ای بابا درو از جا کندی حالا چرا قهر می کنی.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">