::: خط خطی :::

051. آخر هفته 2

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۲۴ ب.ظ


داداش تفنگ رو داده دستم تا در نوشابه رو بزنم نشونه گیری کردم قبل اینکه بزنم

میگه:ته خطی گنجشکه رو می بینی؟؟

من:کدوم؟؟

داداش:کنار آب نشسته..ببینم چیکار می کنی

تفنگ رو گرفتم طرفش هدف گرفتم و زدم همزمان با کشیدن ماشه یه جیغ کوتاه و آروم کشیدم

{از کنارش رد شد زد تو آب گنجشک پرید}

دخترای دختر عمه:چی شد ؟؟؟زدیش؟؟

من:اوووه خدا نکنه بزنمش گنااااه داررره

{اگه میخورد بهش دق می کردم}

---------------------------------------------

وقتی داشتم ظرف می شستم دختر دومیه دختر عمه اومد کنارم

{ظرف نشسته آورده بود داد من بشورم ....پرررو}

ازم می پرسه:شوهر نکردی؟؟

من:نه شوهر میخوام چیکار؟؟

اون:مگه بده؟؟{با تعجب}

من:اره بابا حوصله داری ...دلت خوشه مجردی بهتره که

با قیافه گرفته از اشپزخونه رفت بیرون-خودش سال پیش ازدواج کرده

{من که میدونستم نیتش از این حرفا چیه پس خوبش کردم}


 وقتی تو اینجور موقعیتی قرار گرفتید و یه دختر جوون ازتون اینطور سوالی پرسید

اول ببینید داداش باب میلتون رو داره یا نه {اون نداشت یعنی داداش داشت باب میل نبودن:D}

اگه باب میل نبود خیلی ریلکس بگید شوهر میخوام چیکار؟؟اصلا مگه آدم دیوونه اس

شوهر کنه؟؟حوصله دردسر ندارم و...{ار این قبیل جوابا}

اگه دختره داداش تیکه و...داشت و یا اگه یه خانم مسن یا میانسال ازتون همون سوال رو پرسید 

یه لبخند ملیح بزنید و با ملایمت بگید:تا حالا که قسمت نشده تا خدا چی بخواد

+تو دسته دوم اگه هر چیزی جز همون جمله رو بگید ممکنه به ضررتون تموم بشه
فقط همون یه جمله {لبخند هم فراموش نشه}
+تو دسته دوم فرقی نداره طرف پسر یا داداش عزب داره یا نه
{اینطور افرادی پسر مجرد اطرافشون زیاده}

+یادتون که هست منم که قصد ازدواج ندارم فقط خواستم اطلاعات بدم خدمتتون...


۹۳/۰۲/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۶)

ته خطی تو برو به کسایی که قصد ازدواج دارن مشاوره بده!موفق میشی!!!
انقد خوشم میاد اینجور ادما رو ضایع کنم!!!دمت گرم!!!
پاسخ:
میخوام در آینده دفتر مرکز مشاوره بزنم...تو تمام زمینه ها:D

دختره پررو چه معنی داره بیاد پز بده:D
ممنون از راهنمایی هات به وقتش ازشون استفاده می کنمD:
پاسخ:
آورین ....
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۶ آقای روان پریش
اهان از اون لحاظ

خاک بر سرش هولش بریزم من :)))
پاسخ:
:D
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۸ آقای روان پریش
اهان میگم تو هول تر از این حرفا هستی :))
پاسخ:
بی ادب من کجا هولم نیمه گمشده هوله....:D
قاتل تودست بردارنیستی؟؟؟
...............
ایول خوب کردی تازه میاس بگی مگه من عقده شوهر دارم؟بذار جوونیمو کنم بعدش شاااااااااید تونستم به ازدواج فکرکنم...اونم شااااایداااا
پاسخ:
مگه چیکار کردم ...اصن دلت میاد با من اینجوری حرف میزنی ظالم....

اره بابا اومده بود واسه من پز شوبرشو بده دختره ندید بدید....
اون پیرزنه پسر تیکه نداشت؟
پاسخ:
نمیدونم پسر داشتا نمیدونم مجرد داشت یا نه ...
تازه نوه هم داشت..:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">