::: خط خطی :::

052. سوغاتی روان پریشی

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸ ق.ظ

صبح زنگ خونه رو زدن داداش دومی رفت دم در و برگشت یه چیزی تو دستش بود

پسر دایی ساعت مامان رو که چند وقت پیش خونشون جا گذاشته بود آورده بود

با یه سوغاتی دیگه نمیدونم زن دایی یادش رفته بود همون موقع بده یا.......

به فال نیک گرفتم نیست آقای روان پریش از اینکه دایی واسش سوغاتی نیاورده بود شاکی بود

این شد که من این یکی هدیه رو با کمال میل به روان پریشی تقدیم می کنم....

مبارکت باشه  به خوشی بپوشی....



۹۳/۰۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

ایشالا به خوشی بپوشن!!!
پاسخ:
:D
روان پریش جان مبارکت باشه ایشالله:)))
پاسخ:
روان پریشی با شمان :D
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۹ آقای روان پریش
ایکون خونسرد
پاسخ:
باید هم خونسرد باشی منم برنده بشم خونسرد میشم....
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۶ آقای روان پریش
اگر دوست داری دونه دونه موهات و با ناخن گیر بکنم بپوش
پاسخ:
نه نظرم عوض شد اصلا سایز من نیست که.....{ته خطی ترسیده}
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۳۱ آقای روان پریش
باووووشه هرکی نگه نداره

p:
پاسخ:
باشه فقط میشه یکی دوبار بپوشمش؟؟؟
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۲۷ آقای روان پریش
ای جوووووووووووووووووووووونم فدای دایی جونم بشم من :)) بوس بوس بوس

چه خوشکله..نامردی اگر برام نفرستیش p:
اگر ببینم دور از چشم من رفتی پوشیدیش ها من میدونم و تو بگم "ایکون عصبانی"
پاسخ:
همش میترسیدم رنگشو نپسندی ...

باشه بابا واست نگهش میدارم...:D
چه خوشگله:))))
درست مثل من:))))))))))
پاسخ:
اهوم...:D
مبارکت باشه روان پریش :))
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">