::: خط خطی :::

061. آخر هفته

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ


بابا و پسر عمه اخلاقای خاصی دارن دقیقه نودن یعنی یهو تصمیم میگیرن بزنن بیرون خیلی هم پایه همدیگه ان

مثلا همین آخر هفته شب جمعه ساعت 12 علی زنگید به بابا که فردا رو بریم آبسرده {بروجرد} بابا هم پایه گفت بریم مهمون علی بودیم

صبح واسه نماز که بیدار شدم عجیب دلم آش رشته میخواست همون موقع درست کردم

کلی راه بود کنار یه رودخونه اطراق کردیم آش رشته این هفته رو بیرون خوردیم خیلی چسبید

طبیعت خوبی داشت زدیم به کوه اونجا ازبوه {آویشن } پینه کویی {پونه کوهی یا همون اورگانو} چیدیم

کنار رودخونه هم پینه {پونه} جمع کردیم ....دوستان پونه با پونه کوهی خیلی فرق داره هم از نظر ظاهری هم بو و هم...خخخخ باطنیشو نمیدونم

چرت ظهر اون هم کنار رودخونه حال عجیب و البته خوبی داشت دور از جمع جایی که فقط صدای آب میومد و بس جای خواب یک عدد ته خطی

برگشتنی هم رفتیم کنار یه رودخونه ی بزرگتر...حوصله تعریف ندارم خودت عکسارو ببین


پونه

پدر ته خطی در بالادست در حال پینه چیدن...

طبیعت3

تو تصویر وسط 2تا کوه {جایی که آفتابیه} ابتدای شهر بروجرده...

درخت زالزالک

درخت زالزالک....

نوژی ور

ما به این آبی ها لری میگیم {نوژی ور} نمیدونم فارسیشون چیه...

نزدیکای غروب کنار رودخونه بزرگه...

رودخونه


رودخونه2


این 2تا آخری هم ظهر کنار رودخونه کوچیکه گرفتم...


+1- از رودخونه فیلمبرداری کردم واسه شنیدن صدای آب با اینکه حجمشو کم کردم

ولی آپلودش طول کشید از اونجایی که آدم کم حوصله ای هستم بیخیالش شدم :D

2- آخر هته ی خوبی بود....





۹۳/۰۲/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۰)

پس حسابی بهتون خوش گذشته.
نونستم اهل وروگرد هسی؟ خوش بایی خووارم...

پاسخ:
خیلی...
ع وا شما هم لری؟؟؟مرسی ازتون م وروگردی نیسم خرم آبادیم
خدا از این علی ها تو هر خونه بزاره
آمین

پاسخ:
آمین...:D
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۴۷ آقای روان پریش
:))
پاسخ:
:D
زیبا بود
خوش به حالت
پاسخ:
مرسی...
نصیبت بشه...
عکسا عالی بودن...
چرا آش رشته سفید بود...؟دلم خواست...
ازبوه خیلی دوز می دارم..:))
پاسخ:
ما اکثر اوقات آش رشته رو با دوغ درست می کنیم دوغ محلی که کمی ترش شده باشه رنگش سفید درمیاد {ما سفید رو بیشتر می پسندیم}
اهوم واسه سرماخوردگی به کولکنه عالیه..:D
فعلا که درگیر این امتحانات کوفتیم
بعدامتحانا ان شاا...یه سر میام:)
پاسخ:
ایشالله...
موفق باشی گلم
چه جای قشنگی...
پاسخ:
اهوم...تازه جا قشنگاشو ندیدی:D
عاغا الان من دلم هوای لرستانو کرد:(
چه طبیعتی به به
پاسخ:
خب پاشو بیا تو که نزدیکی....
به به چه جای خوابی :)
و چه آش رشته ای !! دقت کردی همش داری پست خوراکی میذاری و اعصاب ملتو خورد میکنی هوممم ؟ دقت کردی یا نکردی ؟
واقعا خرم آباد طبیعت زیبایی داره .. الان که ما بخوایم بریم بیرون خیلی گرمه نیس اونجا ؟
راسی مام به آویشن میگیم ازبوه :p
پاسخ:
خیلی چسبید:D
میگن یه کرمی هست به اسم کرم خوراکی باید ریخته بشه...نریختنش واسه بدن ضرر داره:D
خیلی جاهای دیدنی زیاد و طبیعت عالی...
اینجا هم کم کم داره گرم میشه ولی اونقدری نیست که نتونی بیرون بری...هرچند ما تابستونا هم بیرون و تفریحمون رو میریم....
جالبه فک می کنم بیشتر کلمات و اصطلاحاتمون شبیه به همدیگست:D
خوشبحالت ته خطی...
برای من که گردش توی اردیبهشت یه آرزوست که برجوانان عیب نیست...
دوساله که دانشگاهیم و اردیبهشت هم درست وسط بحبوحه امتحاناست...سال قبلترش هم که کنکوری بودم...
پاسخ:
ااااه تو یه درد داری و من یه درد دیگه........
قدر موقعیتتو بدون اینده روشنی داری مهم اینه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">