::: خط خطی :::

064. انتقام

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ب.ظ

کی بود به من می گفت پسرا مظلومن؟؟ کی بود واسه داش کوچیکه من دل می سوزوند؟؟

کی بود به من گفت خبیث؟؟کی بود به داش من گفت بیچاره؟؟

کی بود ها؟؟؟

عصری داش کوچیکه اومد نه گذاشت و نه برداشت یه لگد حواله بنده کرد منم بی اعصاب

واسش خط و نشون کشیدم که اگه دستم بهت برسه ال و بل......

یه نمکدون دستش بود وسط دعوا یهو پرتابش کرد طرفم و صاف اومد زد تو چش راست بنده...

دستمو گذاشتم رو چشم و افتادم رو زمین ...

مامان:چی شد؟؟؟

داداش:با نمکدون زدم تو چش دخترت

مامان:ته خطی پاشو ببینم چشت چش شده...با توام پاشو کور شدی؟؟

بلند شدم و همونطوری که دستم رو چشم بود رفتم طرف آینه

مامان هم با یه خط کش فلزی رفت به حساب داش کوچیکه برسه ..منم دل رحم

خودمو انداختم وسط و خطکش رو از دست مامان گرفتم و گفتم ببین مامان هیچیم نشده گناه داره نزنش

مامان رفت عقب نیش داداش هم باز شد...منم که دل رحم...با مشت و لگد افتادم به جونش

من:کصافد حالا درسته نذاشتم مامان بزنتت ولی خودم که دیگه باید بزنم...

خداروشکر جاش کبود نشده ولی بالای ابرو و زیر چشم شدید درد می کنه....


+ باز بیا بگو گناه داره...طفلک و ال و بل....



۹۳/۰۲/۳۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۳)

آخـــــــــــــی طفلی ^_^

پاسخ:
:D
همه بهم میگن، زیادیم نه ولی لاغرم!!! 
پاسخ:
زیاد لاغر هم خوب نیست
البته هنوز جا داره بعدا تپل میشی 
حقش را خوب ادا کردی...
پاسخ:
اهوم....:D
خیلی خیلی کار خوبی کردی
ایول:)
پاسخ:
خیلی هم خوب....
من بودم
من
بازم میگه
آخی طفلی
خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خو شما از دشمنایدوست نما هستی دیگه.....:D
تو کار خوبی کردی!!!
قدم 169
پاسخ:
موافقم...
واسه قدت زیادی لاغریا...
تو کار خوبی کردی!
قدم 169
خیلی خبیثی :D
پاسخ:
مرسی میرزا...
من ظرفیت تعاریف شما رو ندارم....خخخخ
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۹ آقای روان پریش
اخی دلم خنک شد

دمش گرم

p:


...
جدی نوشت: الان چطوری سالمی؟؟میبینی جایی رو ؟؟
پاسخ:
ای تو اون روحت...
تو دوستی یا دشمن..نچ نچ نچ

.....

دس بهش میزنم درد میاد.....
سلام:D
اینجا شکلک نداره ؟

من راستش گاهی میام وبتو میخونم :D:|

برو خدارو شکر کن که نمکدون بوده فلفل نبوده فلفل مسوزونه چشمو ها میسووووزونه !:|||||

قشنگ مینویسی همیهش بنویس :) 
پاسخ:
سلام
نه دیگه نداره...:D
من بیشتر دارم خداروشکر میکنم نمکردنش استیل بود اگه شیشه ای یا چینی بود و تو صورتم می شکست...نچ نچ
خداروشکر که روشن شدی...
مرسی چشات قشنگ می نویسه...:D
آغا دمش گرم ههههههههههههههه
کاشکی بیشتر میزدت:))))))))))))
ایقد خوشم اومد:))))))))
پاسخ:
ای تو اون روحت تو شریک دزدی و رفیق قافله....
تو باید طرف منو بگیری نه غریبه ها...واه واه
خب ببین اگه بخوای منصفانه فکنی اون فقط حقشو گرفته ولا غیر :D
اصن گرفتن حق از واجباته :دی
پاسخ:
باشه بهم میرسیم که....دارم برات....
آفرین کار خوبی کردی!!!
منم دیشب با بابام کشتی گرفتم!!!خعلی حال داد!!!من چونم پکید،بابام زیر چشمش!
گنده نیستما...48 کیلوام...
پاسخ:
من کار خوبی کردم یا داداش که زد چشمو پوکوند؟؟؟
بابای باحالی داری ..ایول...
اونوقت قدت چقده که 48کیلویی؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">