::: خط خطی :::

070. آخر هفته

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ب.ظ

پنچ شنبه مامان واسه شام دلمه درست کرد...

رفتیم بام شهر تا نیمه شب هم موندیم

واستون عکس گرفتم هم عصر هم شب

این هم نمای قسمتی از شهر من...


این هم قسمتی از بالای بام شهر {شلوغ بود }

این هم یه عکس 180درجه 


-----------------------------------------------------

جمعه ظهر عروسی دعوت بودیم دلم نمیخواست برم اما به اجبار بابا رفتم

بعد از عروسی هم رفتم روستا خونه عمو عصر هم برگشتیم.....

+ تموم...



۹۳/۰۳/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۵)

۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۶ محسن عروجی
سایت جالبی دارید به سایت ماهم سربزنید یاعلی
خیلی عکسارو دوس داشتم
شهرتون کجاس؟؟
پاسخ:
خوشحالم که خوشت اومد...
خرم آباد مرکز لرستان...
شما آدرس ندارید؟؟؟
عکسا فوق العاده بودن...:))
پاسخ:
قابلی نداشت...
من عاشق دلمه م . بخصوص تو بام شهر و شبش :-*
نوش جونت
پاسخ:
منم عاشقشم حتی....

مرسی...
وااااااااااااااای:|||
چه قدر خوشگله:)))))
خوش به حالتون... چه جاهایی میرید...
پاسخ:
چشات خوشگل می بینه گلم...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">