::: خط خطی :::

071. تولد...

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴ ب.ظ



امروز تولد یکی از دوستان بود..

دوستی که واسه من خیلی خیلی عزیز بود و هست

هر چند ازم دوره ولی واسش جشن گرفتم یه جشن از راه دور

واسش کیک درست کردم و ...................

امروز روزی بود که ته خطی به اندازه تمام دنیا شاد بود

از دیشب تو پوست خودم نمیگنجم....

عصر رفتم وب دوستم چیزایی خوندم و شنیدم که بند بند وجودم سوخت

خوشیای امروز کوفتم شد...

امروز ته خطی بدترین روز عمرشو داره میگذرونه

غمگینم به اندازه تمام دنیا....


+ کیک دست نخورده تو یخچال مونده...

+پست آخر هفته پایین همین پست....


۹۳/۰۳/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۳)

من تا الان فک میکردم این فقط یه عکس تزئینیه...
لامصب اینم کار خودته؟؟؟؟؟؟؟؟؟آغا بیا بشو عروس ما...
جدی میگم....
خیییییییییلی خوشگل شده.....
پاسخ:
واقعا که بابا من هنرمندتر از این حرفام رو نمیکنم ریا نشه
قبوله آدرس بده...کی بیام؟
ای شالا که شادی به وجودش برگرده...کیک تولد قشنگیه...:|
تولدش مبارک
پاسخ:
اون که شاده درداش واسه منه بدبخته...

مبارکش باشه...
تولدش مبارک ...
اما چه تلخ اون قسمت پایانیش ؟
خط خطی چت شده دختر ؟
پاسخ:
تولدش مبارک...
کوفتم شد اصلا تو اون روح سگش...
داغونم داغون.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">