::: خط خطی :::

074. بد شانسی

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ب.ظ

اومدم وب همینطوری ....دلم پر بود دلم خواست کمی درد دل کنم و بحرفم
حرفایی که تو ذهنم میومد رو نوشتم {تو یه پست}
ولی دوس نداشتم کسی نوشته هامو بخونه
 عاغا نمیدونم چی شد نوشته هام شد 17-18خط
تمام مشکلات و دردای این چند روزمو خالی کردم اون تو {خصوصی بودنا}
بعد نمیدونم چی شد بجا ذخیره پیش نویس اشتباهی انتشار رو زدم
حالا بد شانسیش اونجاییه که قبل اینکه بخوای گندی که زدی رو جمع کنی
 سیستمت ری استارت بشه
سیستم از هوش رفت تا بتونم به هوش بیارمش و بیام وب و گندمو درست کنم 5دقه ای گذشت
7 نفر آنلاین...
اخه این هم شانسه که من دارم هیچوقت خدا 7نفر اینجا با هم آنلاین نیستن
درست زمانی که من گند میزنم باید اینجا شلوغ بشه عایا؟؟

+پست مربوطه به کل از صفحه روزگار محو شد
خب کاریه که شده ما نیز دیگر به روی مبارک خود نمی آوریم....

+حالا من آپ کردم اگه 7نفر آنلاین شد قسم میخورم دست راستمو قطع کنم...
امیدوارم اشخاصی که نوشته هامو دیدن این طرفا پیداشون نشه...:D


۹۳/۰۳/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۶)

سعی کنین به لی لی لی لی ختم بشه که دوچار شکست عشقی نشید
والا
پاسخ:
نگران نباشید تمام سعیمونو خواهیم کرد:D
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۱ آقای روان پریش
:)
پاسخ:
:D
من که جز اون 7 تا نبودم..:))
پاسخ:
خب خدا رو شکر....{ته خطی که نفس راحت می کشه}
با قالبم دوست شید که راحت تر بیایید وبم
پاسخ:
آها از اون نظر باشه بابا من که با کسی قهر نیستم
 حالا شاید دوستیمون با قالبتون به یه جاهایی هم کشید:D
خب زودتر باهم آشنا شید و دوست
پاسخ:
نگرفتم مطلبو .....
عیب نداره
قالب خوب پیدا نکردم خوووووووووو
پاسخ:
....
هر طور راحتی حس غریبی میده قالبت....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">