::: خط خطی :::

076. تفلده....

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۷ ب.ظ


این هفته پست آخر هفته نداریم....

ته خطی امروز تمام وقت منزل بوده امروز یه خبراییه...خبرای خوووب

گیلی لی لی لی ...ها نه ببخشید این نبود ...تفلده عید شما مبارک...

امروز تولد داداش بزرگه و داداش کوچیکست..

یعنی هر دو تو 16 خرداد متولد شدن اما با 14 سال اختلاف سنی...

داداش کوچیکه بسیار خوش دستور می باشد دستور کیک 3طبقه داد

منم که تنبل یه چیزی سر هم کردم واسش ...

هر سال کیکشونو من درست می کنم امسال این شکلی شد....




+ کادو هم نگرفتم خو پول نداشتم...:D



۹۳/۰۳/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

سوالی ک الان بوجود اومده اقای روان پریش وبلاگش چرا ترکیده>
:|
پاسخ:
هست نگین جان نترکیده که....
صبر کن نیگا کنم نکنه واقعا ترکیده ....
اوووه فک کردم واقعا ترکیده آدرس رو اشتباه میزنه این آدرسش
http://ravanparishha.blogfa.com/
تو لینک کناری هم هست
اخی مبارک باشه :)
پاسخ:
سلامت باشی گلم...
مبارک باشه. ولی وجدانن اون همه خامه رو می تونید بخورید؟ من که حالم داره یه طورایی میشه...
پاسخ:
مرسی...

والا تو دو سری {دو شب} خورده شد...بسیار خوشمزه بود....
اینوووو خودت درست کردییییییییی؟؟؟؟؟
بخدا باورم نمیشهههههه....
وووووووووووو...خاک تو سر بی هنر من:(
+تولد داداشینت مبارک:)
پاسخ:
بله دیگه تازه کجاشو دیدی...:D

باور کن ته خطی هرکاری بخواد و اراده کنه انجام میده...

مرسی گلم....
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۶ آقای روان پریش
مبارکه

ته خطی و این همه سلیقه جای تعجب داره.
کیک خوشکلی درست کردی.
پاسخ:
مرسی...

چیه بهم نمیاد....من بسیار هنرمندم رو نمیکنم ریا نشه:D


واقعا با سلیقه ای...خیلی عالی شده..تولدشون مبارک///:))
پاسخ:
مرسی عزیزم نظر لطفته....
مبااااااااااااااااااااااارکااااااااااااااباشه
پاسخ:
مرسی....
عجب با سلیقه ای هستی تو!!!!!!!!
من که خودمم بکُشم نمیتونم یه همچین کیکی درست کنم:|
 + تَــفَـلُـــــــــــــــــــــدِ هر دوشوووووووووووووووون مبالــــــــــــــــــــــــک:)
ایشالا هزار ساله بشن:))))))))
پاسخ:
مرسی گلم...
امتحان کن دستت راه میفته..
ممنون کوچی زا جان......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">