::: خط خطی :::

077. اشکان

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۹ ب.ظ


دیشب خواب دیدم ازدواج کردم البته نمیدونم طرف کی بود حتی اسمشو هم نمیدونستم

{خیلی خوش تیپ بود ....}

+فک میکنید قراره بمیرم؟؟نیست میگن خواب ازدواج یعنی مردن واس همین میگم

امروز ظهر خواب دیدم تو یه خونه بودم یه پسری هم بود خیلی خودشو می گرفت

از خونه زدم بیرون پسره هم همزمان اومد بیرون یه زیر چشمی با خشم نیگام کرد و رفت

یهو یکی صدام کرد سرمو برگردوندم دیدم یه پسره دم در یه خونه وایساده منو نیگا می کنه

رفتم روبروش وایسادم میگه: عزیزم خوب شد اومدی شام چیزی نداریم؟؟

من: هاااا چی ؟؟؟؟

میگه:بیا بریم تو داداشت واسمون ماهی فرستاده واسه شام آمادشون کنیم

مامان رو دیدم واسش دس تکون دادم اومد پیشمون

پسره میگه مامان جان بریم تو ...

مامان:نه اشکان خونه کار دارم

من:بریم دیگه مامان داداش ماهی گرفته همینو درست می کنیم تا بابا هم بیاد کنار هم باشیم...

{یه قابلمه پر ماهی فیله شده و تمیز تو دست پسره بود }

هیچی دیگه از خواب پریدم

+ پسره خیلیییی خوش تیپ بود تازه خونش هم بزرگ و ویلایی ته یه باغ بزرگ 

من از دیشب تا الا دو بار شکست عشخی خوردم ...من اشکانمو میخاااام...

+ یکی به من دستمال بده آب مماغ داررررم...


جدی نوشت :{همیشه یکی از فانتزیام این بود که اسم نیمه گمشدم اشکان باشه فامیلیش هم راد}

دیونه هم خودتونید:D



۹۳/۰۳/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۰)

واااااااااااااااااااای
مردم از خنده
پاسخ:
خنده شما دردی از من دوا میکنه عایا؟؟
بجا خنده چشاتو وا کن اگه اشکان منو دیدی بفرستش بیاد:D
۱۹ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۰ آقای روان پریش
کسی با من کاری نداره که..

قسمت نظرات..ببین من توی قسمت اخرین نظرات و نظرات تایید نشده میتونم برم اما توی قسمت نظرات یه پست خاص نه"گاهی تعداد نظرات خیلی بیشتر از تعدادی هست که توی اخرین نظراتخوانندگان  به نمایش در میاد"

این باعث میشه بعضی نظرات با پاسخ بشن بعضی بی پاسخ

برای همین کلا بیخیال شدم فعلا
پاسخ:
هر کی میاد وبت باهات کار داره خو الکی که نمیاد...
این هم یکی از مشکلای بلاگفا نمیشه راحت به همه نظرات تایید نشده دسترسی داشت...
ته خطی؟هستی؟
من میخوام برم پیش فالگیری جادوگری چیزی...بلکه بختمو باز کنه:)))))))))
خواستم بگم اگه تو هم میای که خودم بیام دنبالت...
هوم؟؟؟
پاسخ:
الا ساعت 3 نصفه شبه و من هستم ( جغد شدم خواب به چشام نمیاد)
رفتم فایده نداشت حالا میخوای بیا این یکی رو هم بریم تیریه تو تاریکی....والا
خیییییییییییییییییییییلی باحال بود...کلی خندیدم..خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
نوش جان....
حالا کنار اون خنده هات اشکان منو دیدی بفرستش بیاد :.....خخخخخخخ
ته خطی منو دعوت میکنی عروسیتا...
سومین خواب عروس شدنتم که دیدی،منو خبر کن...
میخوام بیام عروسی یکم مفت خوری کنم برگردم...[ایکون الناز با نیش تا جای ممکن باز]
دستت درد نکنه...
پاسخ:
حتما دعوت می کنم گلم
سومین خواب عروسی که دیگه واقعنی مردم مگه بیای حلوامو بخوری...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
موفق باشی
پاسخ:
همچنین.......
دیوونه نگفتم که بدبخت!!! میگم "بخت بند"یعنی بختت بسته میشه، میترشی [سودی درحالی که داره قاه قاه میخنده]
پاسخ:
:|
من باب مورد اول عرض کنم که نه عزیزم خیالت راحت نمیمیری,بلکه تعبیر خوابت اینه که بخت بند میشی:))))))))))))

ای بابا تکلیف منو مشخص کن,نیمه گم شده ت کیه خب من میخوام بقاپمش!!!
پاسخ:
خو خوبه بدبختی از مردن بهتره ها:D

ع زرنگی نمیگم اصلا نمیدم مخصوصا اشکانمو {من خودم سالهاست منتظرم خبر مرگش بیاد تو میخوای بقاپیش} نچ نمیدم
خسته نباشین.
کسی رو به این مشخصات نمیشناسی؟
برو بگو تو شوهر منی! خوابتو دیدم! بیا عروسی کنیم!!!
:)))))))))
پاسخ:
سلامت باشی جیگر...

والا نمیشناسم یعنی اگه میشناختم که الا اینجا نبودم...

تازه تو فانتزیم فامیلیش راد {اشکان راد} والا خودم که سراغ ندارم

 قربون دستت تو جایی سراغ داشتی بفرستش بیاد :D
سلام
مطلب قابل ستایشی بود...
دوست فرهیخته من!
با شعر جدیدم(نام تو برده و از نام خودم سیر شوم)به روزم...
با احتران دعوتید.
دردفروشی
painstore.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">