::: خط خطی :::

078. وضعیت

دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ب.ظ


یکی از بدترین شرایط واسه آدم گیر کردن تو بی آبیه...

تمام بعد از ظهر آب قطع بود یعنی از خواب که بیدار شدم دیدم ع آب نداریم...

خداییش این قدیمیا تو کم آبی و گاهن بی آبی چیکار می کردن؟؟

سختیش اون جاست که آدم نمیتونه یه گلاب .......راحت بره

بعد از ظهر برنامه ریزی کرده بودم واسه دوش گرفتن که پرید الا آب هست ولی حوصله نیست...


+ بی آبی بد دردیه


بی ربط نوشت:دلم واسه دوستان تنگ شده..تیرزاد و داش سهیل و میرزا بی معرفتا معلوم نیست کجان...



۹۳/۰۳/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۷)

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۳ آقای روان پریش
ماهم که برگ چغندریم :))
۲۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۲ آقای روان پریش
ماهم که برگ چغندریم :))
پاسخ:
واااا روان تو که همیشه هستی....
اگه تیرزادو دیدی از طرف من از خجالتش در بیا
چه وضعشه یه دفعه میرن
هااااااااااااا؟
پاسخ:
والا چی بگم تو نظرات اومد گفت ممکنه دیگه بر نگرده...
تیرزاد بد اصلا به فکر ماها نیست....
آشتی؟[آیکون سودی که کلی هله هوله و چیزای خوشمزه واسه ته خطی خریده]
پاسخ:
با اجازه بزرگترا...ع ع این نبود
اهوم آشتی
{آیکون ته خطی که از دیدن خوراکیا هول کرده}
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۲ پتانسیل ♥㋡
+بد دردیه
به خصوص اگه بد موقع بفهمی آب قطع شده....
+این یکی خیلی بد تره!
پاسخ:
همون دیگه واسه من که آخر عذاب بود ....
سلام . این قطعی آب فاحعس خصوصا واسه منی که وسواس دارم ینی تصمیم به کاری بگیرم و نشه روانی میشم حالا اگه اون کار حموم باشه .
عزیزم من هستم . ینی نمیتونم نباشم . ولی کامنت نذاشتم این چن روز چون حتی نمیدونم تصمیمم چیه . شاید اصن برنگردم :(
پاسخ:
همه اینا رو ول کن....
چرااااااا؟؟؟ چرا بر نمیگردی؟؟
تیرزادی تو رو خدااااا؟{آیکون گریه}
برای تو تجویز میکنم یه مدت بری توی مناطق مرزی.
اون جاهایی که مجبوری با 3 تا بطری آب حموم کنی...
:)))
پاسخ:
دستت درد نکنه گلم اگه راه داره بیا منو بکش ولی تو بی آبی نفرست...
3 بطری وااااااای....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">