::: خط خطی :::

081. روزگار

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ب.ظ


10-12 روزه حالم خوش نیست دلهره و اظطراب دارم حس می کنم داره یه اتفاقایی می افته
روزگارم تیره و تار شده گاهی خودمو میزنم به بیخیالی خودمو می زنم به خنده و شوخی
ولی دلم نمی خنده شاد نیستم خیلی داغونم داغونتر از اون چیزی که فکرش رو بکنید
وضعیت روحیم رو جسمم هم تاثیر گذاشته پاهام جون نداره
گاهی اینقد بی حس میشم که نای راه رفتن هم ندارم
معده درد گرفتم و حالت تهوع دارم {هر وقت استرس شدید دارم این حالی میشم}
اینقدر دلم شور میزنه که حتی غذامو با دلهره و حالت تهوع میخورم
منتظرم منتظر یه جواب خدایا بیا و جواب منفی باشه بیا بگه هیچی نیست
حتی فکر مثبت بودنش دیوونم می کنه...
حس بدی دارم احساس می کنم یه شکست بزرگ در راهه
میدونم تحمل این یکی رو ندارم....

+ روزگارم داغونتر از اون چیزیه که فکرشو می کنید......


۹۳/۰۳/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۷)

راستی اون قضیه که نگرانش بودی چی شد؟نگرانیت رفع شد یانه؟
پاسخ:
فعلا اوضاع خوبه.....:D

راستی تو روحت بااون مسابقه دعوت کردنت...آبروی چندین و چند ساله مو به باد دادی...
پاسخ:
برو بابا بی جنبه.....
وب لانتوری از این حرفا نداره...:D
چرا آخه؟؟؟کاش اقلا میگفتی چته؟!!!
این وضعیت معده و تهوع رو کاملا تجربه کردم,ته خطی باور میکنی پارسال سر همین حال و سرغذانخوردن درطول دوماه 10کیلو کم کردم؟هرکی میدید وحشت میکرد میگف چی به سرت اومده؟وقتی میخندیدم دوتاچین ناجور میفتاد روصورتم بسکه لاغرشده بودم,هنوزم به وزن نرمال برنگشتم...امیدوارم آخرش واست خوب بشه واسه من که بدترین فاجعه زندگیم بود...
واست دعامیکنم عزیزم فقط سعی کن خودتو داغون نکنی...
پاسخ:
دیشب واسه گرفتن جواب تلاش کردم خوب فعلا منفیه و من حالم نسبت به روزای پیش خوبه...:D
اوه اوه تو دیگه چرا؟؟؟
مرسی گلم...
بهش فک نکن و با استرس روزتو خراب نکن :) دلت قرص باشه که منفی میشه ایشالا .
پاسخ:
نمیشه روش چشم بپوشم....
فعلا منفی بود امیدوارم منفی بودنش قطعی باشه...:D
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۲ پتانسیل ♥㋡
ایشالله میگذره..
منم دلم هوس مشهد کرده..

پاسخ:
ایشالله...
نصیبت بشه
خط خطی جونم من اینجام ;)
پاسخ:
اووومدم گلم....
میدونم چی میگی عزیزم . دو هفته پیش همین حال رو تجربه میکردم . حتی جایی واسه گریه و خالی کردن خودم نداشتم و دسشویی محل کارم گریه میکردم باید کنترلشم میکردم پنج دقیقه گریه یه ربع حضور در سرکار :دی
قرآن بخون خط خطی خیلی زیاد مؤثره . معنیش رو بخون . برات دعا میکنم دوستم ایشالا ک خدا هواتو داره . با خودتم مهربون تر باش دختری :)
پاسخ:
گریه مختص شبامه روزا که همش بغضه و....
نگرانم منتظر جوابم تیرزادی دعا کن جواب منفی باشه...بدجوری ذهنم گیر کرده...
من با خودم مهربونم اگه بقیه به حال و روزم گند نزنن....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">