::: خط خطی :::

082. هفته نکو...

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۵ ب.ظ
همیشه به مامان غر میزدم که چرا صبح خیلی زود چایی درست می کنه
چون تا من بیدار میشم چایی سرد یا ولرم شده البته گاهی همون هم گیرم نمیاد
نه اینکه بنده زیاد اهل چایی باشما یا اینکه چای داغ بخورم
اتفاقا همیشه چایی رو میذارم ولرم بشه بعد میخورم...
امروز طبق معمول 9 بیدار شدم رفتم واسه خودم چای ریختم گذاشتم رو میز
همینکه میخواستم بشینم رو صندلی یهو لیوان چای ریخت روم از زیر سینه تا روی زانو سوختم
ولی خوب خداروشکر چای زیاد داغ نبود و فقط کمی پوستم قرمز شده
2ساعت بعد داشتم ناهار درست می کردم روغن پاشید رو دستم و دستم سوخت



خوب هفته ای که اینطوری شروع بشه چطوری تموم میشه؟؟

+ ته خطی اوووف شده {آیکون گریه}


۹۳/۰۳/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۷)

ووووووووووووووووووووووی آخی (آیکون دل سوزی :دی)
ما که آشپزی نکردیم تا حالا ولی دست مامان منم زیاد اینطوری شده:)
پاسخ:
بیچاره مامانا همش باید جور شما رو بکشن..:D
قبل ازینکه بگم وای چی شدی و ازین صبتا
چه دس خوشگلی :)))
عزیزم مواظب خودت باش حیفه جاش بمونه رو دستت :(
پاسخ:
واااای الا با من بودی {آیکن ذوق مرگی}
چشم چشم گلم فک نکنم جاش بمونه تا حالا زیاد از اینا سرم اومده...:D
چشت زدن :)))
پاسخ:
ع چرا به ذهن خودم نرسید..
فوووت فوووت {آیکون اسفند دور کردن}:D

آدمی که چش و چال درست وحسابی نداره چکارش به آشپزی کردن؟؟؟؟
پاسخ:
اینو با کی بودی هان؟؟
اتفاقا من خیلی هم حرفه اییم اصلا آشپزی که خودشو اووخ نکنه آشپز نیست...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
اووووف شدن من خنده داره عایا {آیکن بغض}
الهیییییی
چقدم زیاد سوخته:(
ایشالا که باقی هفته همه اش اتفاقات خوب و شیرین برات در راه باشه:)
پاسخ:
مرسی گلم دیگه سوز نمیزنه ولی جاش مونده...:D
ته خطی خوب می شه زود..گریه نکن جانم..:))
قالبمو عوض کردم ببخش اذیت شدین..:))
پاسخ:
مرسی:D
ممنون بخاطر توجهت گلم الا قالبت خوب شده..{بوووس}

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">