::: خط خطی :::

083. آخر هفته

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰ ق.ظ


خودتون که میدونید و لازم نیست بگم با اکیپ همیشگی رفتیم{خانواده دایی و پسر عمه}

رفتیم یه منطقه به اسم دره انارو تو راه کنار یه چشمه نگه داشتیم

یه آب لجن پایینتر از چشمه بود با کلی قورباغه منو محمد پارسا با چوب افتادیم به جون قورباغه ها

چوب رو می زدیم تو سرشون اونا هم می پریدن تا چوبو بگیرن

بعد ما یهو جیغ می کشیدیم و میرفتیم عقب کلی هم بهشون خندیدیم:D

 

این روبروی چشمه بالای کوه...


بعد رسیدیم به دره انارو {جای مورد نظر }هواش خنک بود و سایه عالی اما زمینش خشک بود



بعد از ناهار واسه چای و میوه رفتیم آبشار گریت ...همون حوالی بود

کلی چشمه و آبشار داشت هوا خنک و آب سرد

چشمه هاش تقریبا نزدیک به همدیگه بودن...


اینارو از تو ماشین گرفتم

رودخونه رو که ادامه میدی به آبشارا می رسیم

آبشارا تقریبا نزدیک به همدیگه ان شاید با فاصله 100-200 متر



 این کانال آب از رودخونه جدا میشه واسه آبیاری کردن زمینای کشاورزی..

رودخونه هم میفته تو دره {هر چی جلوتر میری آب از سطح جاده پایینتر میره}

از اینجا به بعدش رو ما ادامه ندادیم اما 2کیلومتر پایینتر یه امامزاده هست

امامزاده پیر احمد و چند کیلومتر پایینتر از امامزاده {شاید 3-4 کیلومتر}

میرسیم به هفت چشمه اونجا هم یجاییه با کلی چشمه و آبشار

محمد پارسا رو هم که یادتونه {همون مو فرفری}البته اینبار موهاشو کوتاه کرده :D



از اونجایی که میدونید من یکم و فقط یکم تنبلم نصف عکسارو گذاشتم :D





۹۳/۰۳/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۵)

سفیده که همون خروس خوشگله بود که من دوسش داشتم:((
ته خطی آخه چرا با احساسات یه شاپرک بازی میکنی؟:(
الان من شکست عشخی خوردم کی جوابگوه؟:(
پاسخ:
آره شاپرکی همون... :((
باور کن من واسه جلوگیری از به کشته دادنشون بهشون نزدیک نمی شدم
 داداش بزرگه مسئول مواظبتشون بود یه روز اومد گفت ته خطی جوجه سفیده نیستش
 گفتم کجاست گفت نمیدونم بعد هم هرچی گشتم نبود...
من اگه بخوام جوابگو باشم که باید تا آخر عمر جواب جوجه کشته ها و شکست
 عشخی ها رو پس بدم...:D
من جوابگو نیستم...
عااااااااااالییییییییی...
دست گوشیت درد نکنه..دی:
خخخخخخخخخخخ
پاسخ:
دست گوشیم درد نکنه فخط؟؟ پ خودم بووقم....
از دره انارو خوشم نیومد ولی چشمه گریت خیلی قشنگ بود:)
خوش تو جگرت...زورم میاد که همشم درحال غر زدنه...والااااا
درضمن تو که انقدعاشق قورباغه ای خدمتت بگم اولا که اینا وزغن,قورباغه هازردن ولی مردم اشتباهی به اینامیگن قورباغه,ثانیا کاش بهت گفته بودم این ترمی واسه تشریح وزغ همرام بیای,استعدادشو داری:))))))
پاسخ:
اتفاقا جای خوبی بود بهارش خیلی قشنگه ما دیر رفتیم...
دیگه بی غر زدن که امورات نمیگذره جیگر:D
واسه من که فرقی ندارن اصل اون بلاییه که باید سرشون بیاری....خخخخ
ای بابا زودتر می گفتی بیام دور همی فیض ببریم...
دهمین عکس از بالا
پنجمی از پایین خیییییییییلی قشنگ بودن
ما که از گرما جرات نمیکنیم از خونه بزنیم بیرون:(
ایشالا همیشه خوش باشی ته خطی جون
جوجه کشی رو بیخیال شدی رفتی سراغ قورباغه ها؟:))
خروس خوشگله چطوره؟بلا ملایی که سرش نیاوردی؟
پاسخ:
چشات خوشگل می بینن گلم....
ما هنوز تو شهرمون جاهای خنک و بعضا سرد پیدا میشه...
دیگه چیکار کنم باید یجوری سر گرم بشم یا نه...:D
والا چی بگم خواهر اون جوجه سفیده یادته؟2هفته میشه که گم شده هر چی گشتم نبود...
وای چه اخر هفته های خوبی داری!!!برو خدا رو شکر کن!من همش تو خونم!
پاسخ:
امتحانات که تموم بشه راحتی اونوقت موقع تفریح رفتنته:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">