::: خط خطی :::

090. شیرینی تولد

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۰ ب.ظ


عصر پا نت بودم داداش بزرگه اومده میگه ته خطی تا یه ربع دیگه آماده باش میخوام ببرمت یه جایی

منو نمیگید هول کردم هر چی می گفتم کجا جواب نمیداد اصن استرس گرفتم حسابی

تو راه ازش اصن نپرسیدم کجا میخوای ببریم تا اینکه خودش گفت: 2تا از خانمای همکار ازش

شیرینی تولدشو خواستن امروز قراره بهشون شیرینی بده منم برد با خودش 

داداش بستنی زعفرونی سنتی گرفت با 6 برش بزرگ کیک قهوه و خامه ...

رفتیم تو پارک نشستیم و خوردیم بسیار چسبید طعم قهوه رو همیشه تو کیک و شکلاتا دوس دارم...

این 3 نفر {داداش و اون خانما} اینقد درباره رئیس و معاون و همکار و.....حرف زدن که مخم پوکید

2/5 ساعت تمام حالا منم هی نیگاشون می کنم و لبخند می زنم اونا هم دارن از درگیری

که بین همکارا پیش اومده میحرفن منم که نفهمیدم ماجرا چیه رسمن درخت بودم اون وسط...

اصن اعصاب واسم نذاشتن هر چی خوردم کوفتم شد ...

----------------------------------------------

از فردا ماه رمضون شروع میشه دوستان جدیدا آخوندای محترم لر یه فتوا دادن :

"از اونجایی که ما همه تو این دنیا مسافریم و روزه بر مسافر واجب نیست..پس نیازی نیست روزه بگیرید"

 و از اونجایی که ما لرا به شدت مقید هستیم و ارادت خاصی به آخوندامون داریم

پس در نتیجه به فتواشون عمل می کنیم نایت اسکین

"ماه رمضون مبارک"

-----------------------------------------------

بچه ها  اینو نیگا کنید مال یکی از داییامه

{البته هرچی تست کردم دیدم این خوش دست تره}



۹۳/۰۴/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۱
ته خطی ...

نظرات  (۱۰)

ماه رمضون مبارک...!!!
منم میخوام از این خنجرا و شمشیرا و چاقوا...
پاسخ:
واسه تو هم مبارک گلم...
دیر اومدی بچه ها خوردنشون...:D

۰۹ تیر ۹۳ ، ۱۶:۲۰ کوچـی زاا
ن بیخیالش منصرف شدم o_O
پاسخ:
:))))
خط خطی به همین سادگی نشستی بستنی کیک خوردی و به نکته قضیه فک نکردی ؟؟ کدوم داداشی میاد آبجیشو برمیداره که با همکاراش شیرینی تولدشو بخوره ؟؟ خب الان گلوش گیر کرده پیش یکی از خانوما باید نگاهاشو بررسی و تجزیه و تحلیل میکردی !! ببین داداشت به چه دیواری تکیه کرده !! نچ نچ نچ نچ
پاسخ:
نه بابا از اون فکرا نکن یکیشون که 40 رو داره خیلی از داداشم بزرگتره اون یکی هم میدونم داداشم گلوش پیشش گیر نمیکمنه {از اون بهترشو انتخاب نکرده چه برسه به اون }
من خودم هفت خط روزگارم تو چشای طرفم نیگا کنم میفهمم چی تو سرشه...
بعد هم برادرمو داداش صدا میکنن هنوز خبری نیست....:D

۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۱:۳۸ پاک باخته
ایششششششششششششششششششش
چه داداشی
پاسخ:
چرررررررااااا؟؟؟؟؟؟؟
مگه بده؟؟
۰۹ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۵ صدرا بیات
سلام.
دلیل ساختن این قمه ها برای چیه؟
اگه نیت سرگرمی باشه چندان جالب نیست. چون قطع به یقین نیت دیگه ای از ساختش وجود داره. چون این قمه هیچ جایی توی زندگی روزمره ما ایرانی ها نداره به جز دعوا...
پاسخ:
نمیدونم فقط میدونم یکی مث داییم {همون که اون قمه رو داره } نزدیک 60سالشه و اهل دعوا نیست {روحیه دعوا رو نداره}
خانواده ما اهل دعوا اون هم با قمه نیستن اگه دعوا پیش بیاد با گرز و سنگ کارشونو می کنن....
اینهمه چاقو به چه کارتون میاد؟! هندونه قاچ میکنید باهاشون؟ :))))

+ اصن عمل به این فتواها خیلی ضروریه ها! :))))
پاسخ:
نمیدونم والا من همون یه کوچیکه رو دارم که دلم نمیاد از تو کمدم درش بیارم حتی
{اخه چش خیلیا دنبالشه بیفته دم دست قاپش زدن}:D
قربون عادم چیز فهم منم همینو میگم.....:))))
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۳ کوچـی زاا
منم کیک و بستنی میخوام :\
پاسخ:
به یه شرط میدم...
اینکه مث من دو ساعت و نیم حرفای اون 3نفرو گوش کنی....:D
۰۷ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۳ محسن تقی زاده
بلی واقعا عکس است
فقط از فیلتر استفاده کردمـ
پاسخ:
زیبا بود....
۰۷ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۱ محسن تقی زاده
قصد بدی نداشتم
شوخی کردم
پاسخ:
اصن ناراحت نشدم دوست گرامی....
۰۷ تیر ۹۳ ، ۲۳:۲۹ محسن تقی زاده
خانواده چاقوکش ترشیف دارن؟
البته ببخشیدااا خط نندازی رومون!!!
پاسخ:
من باب تفریح ...:D
نچ با خودیا کار نداریم:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">