::: خط خطی :::

093. ناهار

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ق.ظ


این چند روزه ماه رمضون پدر گرام ناهار رو یا نیمرو خورد یا غذایی که از دیشب مونده {چیه خو نمیتونه روزه بگیره}

دیروز واسه ناهارش کتلت درس کردم هود رو هم روشن کردم که بوش تو خونه پخش نشه...

کارم که تموم شد رفتم تو اتاق می بینم داش کوچیکه دراز کشیده تو اتاق تا دیدم گفت :

آجی تو اون روحت بیاد

من: چرا؟؟؟

-: چرا کتلت درس کردی من دلم میخواد ...

+: میخوای واسه شب ازش نگه دارم واست؟؟{آخه روزست}

-:نه سرد میشه بعد هم من الا میخام

+:میخوای بجاش واسه افطار یه چیزی واست درس کنم؟؟

-: چی درس کنی؟؟

+: هرچی بخوای مثلا قیمه

-:قیمه چیه؟

+:بابا قیمه تو نمیدونی قیمه چیه

-:خوب کدومه؟؟

واسش توضیح دادم که منظورم کدومه بعد میگه

-:نه اصن خوشم نمیاد قورمه سبزی درس کن

+: شرمنده لوبیا تموم شده

-: اصن نمیخوام من کتلت میخوام

+: اصن حالا که اینطور شد هیچی درس نمیکنم شب نیمرو داریم :D

-: تو اون روحت بیااااد...


+ شب جوجه کباب بود کنارش هم واسش کمی کتلت درس کردم تو دلش نمونه...


۹۳/۰۴/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۵)

۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۲ کوچـی زاا
اون که بعله آبجیِ خوب :)
پاسخ:
{آیکون عرق شرم}

چه خواهر مهربونی...دستت درد نکنه...!!!
پاسخ:
دیگه داش کوچیکست عشق خودمه...
خط خطی دقت کردی پسرا اسم غذاها رو نمیدونن ؟؟ :دی
یو خان نمیدونستم دلمه چیه !! میگفت برام توضیح یده با چی درست میشه که یادم بیاد :|
پاسخ:
آی گفتی همه تو اسم غذا می لنگن ولی تو خوردن همه پایه ان...:D
درست میشه باید روش کار کنی...:D

۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۴ کوچـی زاا
چه داداشِ خوبی داری (آیکون من در حال حسودی از ته اعماق)
پاسخ:
داداشم چه آبجی خوبی داره...والا
وب خوبی داری به من سر بزن نظر یادت نره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">