::: خط خطی :::

094. من یا اون

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۱ ب.ظ


گاهی اوقات برخی عوامل دست به دست هم میدن که اعصاب عادمو بهم بریزن

سیستم ویروسی بود بعد از هر 1 یا 2 ساعت یهو ری استارت می کرد

طبق راهنماییای استاد روان پریش چند روز پیش زدم ویندوز رو عوضیدم آنتی ویروس نصب کردم و همه چی عالی

{حالا نه به اون شدت که گفتم ولی خوب بود } تا اینکه یه رم اومد و رفت تو سیستم

باز ویروسی شده اینبار هر 10 یا 5 دقه ری استارت میشه...

فک میکنید واسه عادمی که هر چند دقه یبار سیستمش ری استارت میشه اعصاب میمونه؟؟

الا 3راه حل داره

1 : باز دوباره ویندوز رو عوض کنم و اینبار هیچ رمی رو نزدیک سیستم نکنم

2 : بزنم سیستمو بپوکونم دلم خنک شه از دستش راحت بشم

3 : سیستم بزنه منو بپوکونه اون از دست من راحت بشه



۹۳/۰۴/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

آخ آخ چرا همیشه بهترینا سخترینا هم هستن؟؟؟
پاسخ:
آی گفتی امان از تنبلی....
:))))
اوضا سیستم من ک داغونه!موندم چطوری  کارمو را میندازه1
پاسخ:
خدا بهش رحم کرده پس...:D
گزینه ی 1 به نظرم از همه بهتره!!!
پاسخ:
اهوم ولی واسه من از همه سختتره...:D

۱۵ تیر ۹۳ ، ۲۱:۴۴ پاک باخته
کلی خندیدم
خیلی
پاسخ:
تو هم فقط بیا به من بخند راه حل ندیا...
خخخ
سیستم من ری استار نمیشه فقط  هر 10مین یه بار فلج میشه^_^
پاسخ:
ای خواهر سیستما یکی از یکی بدتر
بزن بپوکونش...:D

رم ویروسی رو که معمولن میزنی به سیستم فرمت کن . ویندوز رو عوض کن یه آنتی ویروس خوب نصب کن و آپدیتش کن . رم کسی رو هم به سیستم نزن حتی منو :دی
پاسخ:
چه کنم که فقط من تنها نیستم یهو یکی از داداشای سر به هوا رم میزنن از هوش میره...
خوب شد گفتی دیگه اصرار هم کنی رمتو قبول نمیکنم...:D

۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۱۰ صدرا بیات
بابا اندکی صبر سحر نزدیک است...
پاسخ:
کدوم سحر پ کوش.....
۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۷ کوچـی زاا
سیستم ها خـــــر هستن :)
بزن منفجرش کن ته خطی :|
پاسخ:
از خر هم زدن اونورتر....
منفجرش کنم تو برام سیستم میخری کوچی جونم؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">