::: خط خطی :::

096. سوال

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ


یکی از دوستان تو بلاگفا وب داره میخواد وبلاگشو به پرشین بلاگ انتقال بده {با مطالب و...}

ازم کمک خواست کلی تو نت سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد

کسی میدونه چطوری میتونه انتقالش بده؟؟

اصن میشه یا نه؟؟



۹۳/۰۴/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۶)

۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۹ پیمان/پیمانه!
بلاگفا اجازه انتقال مطالب وبلاگ ها رو نمی ده. دوستت می تونه دونه دونه پست هاش رو کپی کنه اون هم بدون نظراتش. 
پاسخ:
مرسی ازت...
فک کنم راهش همینه....

نع نمیدونم دی:
پاسخ:
هبشکی نمیدونه...:D

۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۲ کوچـی زاا
چرا نیستی دیگه ته خطی ؟!
نگرانتم دختر :)
پاسخ:
هستم گلم...
همینطرفام...
من نمیدونم . بیاد بلاگ خب :))
پاسخ:
منم نمیدونم
میخواد بره یه جا خلوت از بلاگفا و بلاگ دور بشه...:D

نمیدونم منم...!فقط با کمال پرویی نظر میذارم!!![ایکون الناز با نیشی که تا جای ممکن بازه]
پاسخ:
همین که گفتی نمیدونی کافیه...:D

۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۱ کوچـی زاا
من نمیدونم (نیشخننننننننننننننننننننند)
پاسخ:
منم نمیدونمممممم ولی دنبالشم بفهمم..:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">