::: خط خطی :::

099. شارژ

يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ


سحر بعد نماز رفتم تو جیب شلوار داش کوچیکه 2تومن پول گذاشتم و رفتم کنارش {تو رختخواب بود}

میگم :داداش ظهر که از بیرون برگشتی یه شارژ هم واسه من بگیر

داداش: هاااا حوصله ندارم...

میگم: کوفت تو که داری میری بیرون خو بگیر ... یادت نره ها

ظهر برگشته میگم: گرفتی؟؟

میگه :چی؟؟

میگم: شارژ

میگه :هااا؟؟؟

میگم: مگه پول نذاشتم تو جیبت خریدی یا نه؟؟

میگه : ع اون پول مال تو بود من فک کردم مال خودمه خرجش کردم



+به نظرتون با 400تومنی که ته کیفم مونده میشه ش گرفت عایا...



۹۳/۰۴/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۶)

بعدا تلافی کن سرش. :))))
پاسخ:
راه حل خوبیه....:))))
۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۶:۱۵ پاک باخته
خخخخخخخخخخخخ
به به
چه داداش باحالی
نوش جونش
خخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
بعله...
دیگه نوش جونش ولی مجبورش کردم با پول خودش واسم خرید...:D


نوش جونش . بگو پولدار شد برات ی شارژ بخره 
پاسخ:
خرید...:D

من میخواستم یه پیشنهاد بدم که دیدم شاپرک قبلش اشاره کرده:)
پاسخ:
خو شاپرکی زرنگتر بود...:D

همون 400رو بده به یکی از داداشا تا برات شارژ انتقال بده:))
پاسخ:
بابا راه حل ...بابا اینکاره....
۲۲ تیر ۹۳ ، ۲۱:۱۴ کوچـی زاا
اممممممممم قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود :d

با کتک پولتو ازش بگیر ^_^
پاسخ:
باید صب کنم پول تو جیبیم بیاد:D
دلم نمیاد بزنمش ولی ازش گرفتمش...:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">