::: خط خطی :::

101. زکات

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۸ ب.ظ


امیرالمومنین علیه السلام می فرمایند:

زکات تن, روزه و زکات زن , نیکو شوهر داری است...



+: خدا جون من میخوام زکاتمو پرداخت کنم شوهر منو بده برم...:))))



۹۳/۰۴/۲۴ موافقین ۲ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۶)

:)))))
 وقت مقرر نکرده واسه زکات؟؟
من الان نمیخوام پرداخ کنم کار دارم:))
پاسخ:
وقت معین که فک نکنم بستگی به آدمادگی عادم داره...:D
باشه مال تو رو میگیم فعلا نگه داره...:D

سلام منم چند وقته همینو میگم ولی خدا معلوم نیست کجا ولش کرده که هرچی میگردم پیداش نمیکنم شانسه من دارما.حالا من میخوام زکاتمو بده خدا میگه نه 
پاسخ:

سلام

شانسه دیگه خواهر الا اگه نخوایم زکات بدیم میان یقمونو می چسبن واسه زکات گرفتن


میده میده
فقط وقتی داد نزنی شت وپتش کنی:)))
پاسخ:

ایشالله ایشالله..

کی من ؟؟ استخفرالله دختر به آرومی من دیدی اصن...:D


سلام
:))))))))
با مریم موافقم

پاسخ:

سلام...

پ خدا جون 3تا بده یکی من یکی مریم یکی هم ویولت...

بش گفتم حله گلم ...:D


اسباب زکات ما رو هم سر راهت بگیر بیار برامون.
دستت درد نکنه. :)))
پاسخ:
دعا کن خدا بدتش چشم واس شما هم میارم...:D

۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۳:۲۳ امیرحیسن رعیت پیشه
سلام من مدیر سایت دیزاین فا هستم اگر تمایل به ساخت بنر و..دارید از سایت زیر به ما سفارش دهید .
designfa021.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">