::: خط خطی :::

107.چرا نمیگن اینو بکشی تا زیر زانوت میاد

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ


یه ذره از پوست گوشه ناخن انگشت دستم بلند شده

کشیدمش تا جدا شد......

ااااااخ لعنتی دردش از زخم خنجر هم بدتره....



۹۳/۰۴/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۶)

وااااااای خیلی درد داره :(
پاسخ:
خعلی ...:((
اخ ناخن خیلی بده درک میکنم دیروز ناخن منم رفته بود تو گوشتم اخ درد میکرد اما الان خوب شد غصه شو نخور
پاسخ:
تجربه ناخن داخل گوشت رفتن رو ندارم {خداروشکر} ولی مطمئنم دردش از پوست گوشه ناخن بیشتره...
از بریدن با کاغذ بدتر نیست
خواهر جون صبور باش:)
پاسخ:
اوخ اوخ اون هم بده.....
دیگه پوست کلفت شدم....:D

ارههههههههههههههههه من به دفعات تجربه دارم... خدا صبر بده بهت... واقعا دردناکه!!! 
پاسخ:
اخ اخ اخ

حتما باید بگن تا زیر زانوت در میاد که نکشیش؟!
یک وسیله ای هست به اسم ناخون گیر! که برای چیدن پوست اضافه دور ناخن استفاده میشه. به روشهای یلخی عمل نکن میکشی خودت رو.

+ انصافا خیلی درد داره. :|
پاسخ:
دیگه عادم فراموش میکنه یکی بگه خوبه...
والا من بجا یه ناخن گیر یه جعبه مانیکور دارم ولی دروغ چرا بیشتر تزیینیه...
دیگه اومد جلو دستم بز.ر کندمش...
اخ اخ لامصب انگار نه انگار فقط یه ذره پوسته...

قبلنم این پستو نذاشته بودی؟؟خیلی برام آشناست انگار یه بار دیگه خوندمش:|
پاسخ:
نچ نذاشتم چشاتو وا کن....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">