::: خط خطی :::

109. خدا رو چه دیدی اصن شاید شد

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷ ب.ظ

بچه 2


کیا دیشب ماه عسل رو دیدن؟؟ همون 2 قلو ها

عاغا ما نیز دلمان میخواهد ...

اصن همیشه دوس داشتم یه خواهر دو قلو داشته باشم {گاهن حتی 3 قلو} بعد با دو تا داداش دو قلو مزدوج شویم

البته بیشتر بخاطر مزایای این امر میخواستم ولا غیر...

مثلا جاریت خواهرته قشنگ با هم دس به یکی می کنی جلو سیاست های مادر شوبر محکم وامیسی

یا مثلا احتمال اینکه بچه هات در آینده 2 قلو بشه خیلی بیشتره و حتی 3 قلو...


+ اصن ما دلمان بچه 3 قلو میخاد


بعدا نوشت : عکس بالا 3قلوهای جومونگه {لامصب جومونگ هم 3قلو داره }



۹۳/۰۵/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۳)

الهی فداشون بشم.ایشالا خداهم به تو بده عزیزم. به منم یه سر بزن.
دوستم تموم کلیپ هاشونو داره.
منم دو قلو و سه قلو دوست دارم...خیلی بامزن...
پاسخ:
جیگرن جیگررررر....:D

دو قلو ها به شرطی خوبن که یکیشون دختر باشه یکی دیگه پسر :d
عاشق نی نی های جومونگ شدم :*
پاسخ:
موافقم البته من واسه قل خودم خواهر دوس داشتم ولی اگه خدا بخواد بده دوس دارم یه پسر و یه دختر بده {همچین جنست جور باشه }3قلو هم 2تا پسر و یه دختر {محشر میشه}

:))))))))
پاسخ:
:D

منم خیلی دلم میخواد دو یاسه قلو داشته باشم. البته نه بیشتر!!
پاسخ:
دیگه بیشتر از 3تا فایده نداره...
با اون نظر خصوصیه هم موافقم...:D

منم دلم چن قلو میخواد اما نه واسه خودم :D
خواهری زن داداشی کسی :D داشته باشه من کیفشونو ببرم :)))
پاسخ:
واسه من مثلا ...دعا کن خو...قول میدم کیفشو هم ببری....:D
اوخی
:)
پاسخ:
:D
تو دوس نداری؟؟

۰۱ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۱ بنای با ثوات
ووووووویییی...بعد چطور به تربیت بچه ها برسیم..منم دیدم برنامه اش رو..باحال بود..کلی خندیدیم..:))
پاسخ:
ع خب چه اینطوری چه اونطوری بلاخره باید چندتا بچه تربیت کنی اینطوری بهتره که یجا تربیت می کنی...:D

بارداری سه قلو و دو قلو خطرناک هست برای مادر. یه دونه اش گند می زنه به هیکل آدم دو سه تاش که دیگه هیچی:)))
شما به همون یه قلو اش رضایت بدی بهترترتره:))
پاسخ:
نهههه نموخااام من 2قلو ...
عادم تو زندگیش 2تا رو که حداقل میاره که خو خوبه با هم و یجا باری و بزرگ کنی یبار هم گند میخوره به هیکلت خلاااص.:D
خوبه خوبه...تو اول بگرد بابای بچه رو پیدا کن بعد هوس قلو ملو بزنه به سرت...
والا...ایشششششش
پاسخ:
باشه حالا تو مسخره کن بذار هم باباشو پیدا میکنم هم 2-3 قلوشو...
حالا این 3 4 قلا به کنار
قسمت دوم دیروز ماه عسلم برات اتفاق بیفته خیلی خوبه
22سال یکی خاطرتو بخواد خیلی معرکه است ها
پاسخ:
ااااه من قسمت دومشو ندیدم...حیف شدا...
سلام خب باید بگم دوقلو نگهدارش سخته ها آقا یه قلو کلی دردسر داره اما خیلی خب میشه مثلا سه قلو باشه دوآتشه پسر یه دختر سه تاش باهم بزرگ بشن وای اصلا آدم عشق میکنه به قول مریم گلی منو شما باید دنبال بابای بچه باشیم فعلا
پاسخ:
اخ اخ گفتی....
میشه خواهش کنم اول دلت بابای بچه ها رو بخواد؟! :))
پاسخ:
اونو که خیلی وخته میخام....:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">