::: خط خطی :::

110. دلم یه حرف رمانتیک میخاد

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ب.ظ


گاهی عادم دلش یه حرف عاشقونه میخواد 

یکی که واسش یه کاری بکنه از رو عشق و علاقه

شاید هم یه .....

یه کار غافلگیر کننده .....


+ این هم از معایب رفتن به وبای عاشقونست ....

{ خو نمیگن شاید یکی دلش بخاد اینا چیه می نویسن }



۹۳/۰۵/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۷)

^_^
فیروزه ای مهلبونه.
پاسخ:
نمیدونستم اسم فیروزه ای جون ساره ست...مرسی که گفتی....
ادم که دلش خیلی چیزا میخواد 

مهم اینه که هیچ کدوم رو نمیتونه داشته باشه..
پاسخ:
همون .......{آیکون افسوس}
ساره جان با این عکسی که حضرت ته خطی گذاشته عمه 80ساله شوهر مرده‌ی همسایمون هم بیاد ببینه دلش میخواد^_^
پاسخ:
هی.....
ساره کدومه ویولتی؟؟؟
الن دل منم خواست. کی پاسخگوه؟
پاسخ:
والا من که نیستم ...
من خودمم هنوز به خواسته دلم نرسیدم....
من به حرف عادی راضیم...به سن من نمیخوره هنوز!!!;-)
پاسخ:
به سنت بخوره هم نیست که بخوای بشنفی :D

بوسه یعنی لذت دلدادگی...
پاسخ:
هی روزگار...
این قانون خلقته عزیزم...
گوشتو بیار جلو...منم یه وقتایی دلم میخواد[آیکون نیلی درحالی که لپاش قرمز شده]
پاسخ:
خجالت بهت نمیاد نیلی جونم....

۰۳ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۵ بنای با ثوات
آی گفتی...دلمان خواست...
:))
پاسخ:
:D

عشق خوبه ولی بعدِ گذشت زمان از هر چی عشقه بدت میاد :(  اه :|
پاسخ:
چی بگم والا اصن عشق رو کلن بردی زیر سوال {من حرفی ندارم }

ما حساب نمی اومدیم تو این دنیا وقتی رمانتیکی ات رو تقسیم می کردن! والاااا
پاسخ:
اخ گفدی...
من یکی جا مونده بودم....

نع. اونا بی جنبن که این چیزا رو مینویسن، دل کوچیک ته خطی ما رو می برن.
شما که تاج ســری عزیز دلم. :) :*
پاسخ:
مرسی گلم.....{آیکون ذوق زدگی}

آی گفتی ^_^

پاسخ:
بفرما ویول هم هوس کرد....

"حرف رمانیتک"
:)))
پاسخ:
دیگه دس شما هم درد نکنه ...
دوز رمانتیکیمون زد به سقف...:D

عجق من دوزت دالم :-* 
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
اینو گفتم که از هر چی عشقه زده بشی
:|
پاسخ:
منم دوزت دالم....بیا بخلم
 {آیکون ته خطی بی ظرفیت }


اره واقعا یعنی نمیگند شاید مجرد از اینورا رد شه ایششش
این نیمه گمشده ما معلوم نیست کجا رفته اصلا دلش نمیخواد تشریف بیاره 
پاسخ:
چه میدونم والا ...حالا اگه اومد....

نرو خواهر من نرو اون ورا:)
ایشالا به زودی زود تو هم هی بیای پستای عشقولانه از خودت در کنی:)))

پاسخ:
دیگه یهویی عادم راش میفته....
ع خدا از زبونت بشنفه....:D

ها!
همینو بگو والا...
بی جنبه ها!!!
ایششش
:))))
پاسخ:
الا یعنی منم بی جنبه ام؟؟
دست درد نکنه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">