::: خط خطی :::

111. نیما یوشیج

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۹ ب.ظ


از تی وی فیلم میداد به داداش بزرگه میگم : ع اینو نیگا شبیه نیما یوشیجه فقط این کمی صورتش تپلتره و....

روز بعد وقت افطار نشستیم سر سفره داشت همون فیلمه رو میدا باز بحثش افتاد 

به داداش بزرگه میگم : ع باز نیما یوشیج اومد

داداش رو به مامان میگه :مامان این دخترت چی میگه ؟نیما یوشیج کیه؟ {با قیافه جدی}

مامان : نمیدونم والا 

من : شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

داداش: چند روزه ته خطی مشکوکه همش اسم نیما رو میاره فک کنم ریگی تو کفششه {بعد نیشخند میزد دزدکی}

مامان: آخرش بلایی می گیرتش همش هم پا این نته و....{ با حرص }

باز هم من : شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

داداش: خلاصه مامان مواظب این دخترت باش این روزا زیاد اسم نیما یوشیجو میاره مشکوکه 

مامان : بیخود کرده حالا این نیما جوونه یا پیر ؟؟

داداش: نمیدونم از دخترت بپرس ...

و همچنان من : شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه


+ اخه این داداشه دو بهم زنه من دارم.....



۹۳/۰۵/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۶)

آخی خیلی بامزه بود :دی اما من اسم نیما رو دوست دارم
معنیشم اینجا نوشته: http://www.namefarsi.com/?p=2016
هَـــــــپــــی یوووووووور عید :d
پاسخ:
مرسی...:D

:)
پاسخ:
:D

عید توام مبارک ته خطی جونم!!!
پاسخ:
مرسی گلم...
عیدت مبارک عزیز دلم :-*
اینطور مواقع مامانا چه زود باور میشن :))
پاسخ:
مرسی فدات...
عاره خداییش میخواست پوستمو بکنه....:D

عیدت مبارک جیگر:)
پاسخ:
واسه شما هم مبارکا باشه.....
سلام عیدتون مبارک طاعات و عبادتتون قبول باشه 

پاسخ:
سلام مرسی .....
سلام
عیدت مبارک عجیجم:*
پاسخ:
سلام
عید توام مبارک گلم....
ته خطی؟؟؟؟نیما کیه!!!!!؟؟؟

+عیدت مبارک ایشالا که بهترین عیدی ها رو تا رمضان سال آینده از خداوند بگیری
پاسخ:
نیما ؟؟ع وا نیما کیه؟؟:D
همچنین شاپرکی جونم....

عیدتون مبارک باشه خانوم.
ان شاءالله همیشه تندرست و شاد باشی. [گل]
پاسخ:
واسه توام همینطور گلم....{بوووس}

نیما کیست عایا ؟! :))
داداش به این خوبی [رضایت]
پاسخ:
نمیدونیم والا....
عاره فقط داشت سرمو به باد میداد...

ته خطی نیما کیه خو خودت بگو دیگه منم میخوام بدونم به من نگی به کی میخوای بگی
پاسخ:
والا از تو چه پنهون .................ای بابا شرم و حیا زبونمو بسته :D
{تو هم میخا مث داداش یه نیما بذار زیر منه بدبخت}:D

ما تو خونه از این شوخیا نمی کنیم چون کلاً خانوادگی ناجور پرتوقع هستیم و بهمون بر میخوره..
حتی اگر یکی از اعضا کسی رو هم زیر سر داشته باشه موضوع رو مسکوت می ذاریم و به روش نمیاریم..
 حریم خصوصی در حد اعلا رعایت می شه تو خونه ما:))
پاسخ:
خوبه ها ...
ما هم همیشه اینطور شوخیا نداریما گاهی....:D

ووویییی
نیما کیه؟؟
همکلاسیته ناقلا؟؟؟
بوسوزه پدر پدرسوخته ی عقش، اینطور که معلومه دامنتو گرفته^_^
پاسخ:
بفرما خوبه تو پیشمون نبودی وگرنه با این حرفات واقعن به کشتنم میدادیا:D

عجب داداشی! :)))


پاسخ:
این یعنی خوبه؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!
بگردم ته خطی...
خوش به حال نیما یوشیج که قراره شوهره تو شه!!!;-)
پاسخ:
:)))))))))))
واقعا خوش به سعادتش حیف شد ........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">