::: خط خطی :::

112. عید خود را چگونه گذراندید نقطه

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۸ ب.ظ

دیروز نماز عید فطر رو نرسیدم برم واس همین هم به امامت و جماعت خودم تو حیاط خوندمش...

میخواستیم بزنیم بیرون هرکی یجا رو واسه رفتن گفت که این وسط یکی مخالفت می کرد

بعد تصمیم گرفتیم بریم روستا خونه عمو

یکی از دختر عموها با دختر کوچولوش روستا بودن {خونشون خرمشهره تعطیلات اومده بودن}

بعد ما پسرعمو با 2تا پسرش و دختر عمو با پسر و دخترش اومدن روستا یه ساعت بعد هم

یه دختر عمو دیگم با 2تا دخترش و یکی از نوه های عمو با زن وبچه اش اومدن خونه عمو
حسابی شلوغ بود بعد ناهار امیر رضا {یکی از پسرای پسر عمو } شروع کرد به بازی کردن یه نمایش
کلی بهش خندیدیم من به شخصه فکم درد گرفته بود تازه بازی کردنش هم تصویری بود...:D
بعد ازظهر هم مردا رفتن اون سر روستا خونه عمه ما خانما هم موندیم خونه به تعریف و غیبت و البته کارهای خانمانه:D
این وسط مامان بنده برگشته به دختر عمو {همون که از خرمشهر اومده} میگه: موهای ته خطی رو واسش کوتاه کن
منو نمیگید چشام داشت از حدقه می زد بیرون از زور تعجب
دیروز موهامو کوتاه کردم الا بلندیشون تا رو شونمه و تا بالا خورد شده {مدل لِیِر} دیگه نمیتونم مث قبل دم اسبیشون کنم:((
ولی در کل خوشحالم بلاخره بعد 5-6 سال موهای بنده کوتاه شده از یکنواختیشون خسته شده بودم...
شام هم موندیم بعد شام برگشتیم کلی هم گفتیم و خندیدیم و خوش گذروندیم...
بودن تو اینطور جمع های شلوغ رو دوس دارم...:D

پ.ن : فک کنم 2 یا 3 سال پیش بود میخواستم موهای چتریمو کوتاه کنم
{گفته بودم مدرک آرایشگری دارم و ....خو الا گفتم دیگه :D }
بعد تو همین هی شیطون رفت تو جلدمو 5سانت از نوک کل موهامو کوتاه کردم
چند دقه بعد وقتی مامان دید موهام کوتاهتر شده نه گذاشت و نه برداشت شپلق زد زیر گوشم
دلیلشو نپرسیدم بعد مامان خودش گفت :اومدیمو من چند وقت دیگه میخواستم شوهرت بدم
کی عروس مو کوتاه دیده
خلاصه مادر ما چند ساله به همین بهانه نذاشت مو کوتاه کنم واسه همین وقتی دیروز
اینو گفت یه سکته کوچولو و خفیف زدم ....بوخودا :)))))

+ مامانم میگه اینقد تو آینه موهاتو نیگا میکنی خل نشی...
الا میتونید یه عدد ته خطی ندید بدید تصور کنید که بعد سالها چهرش کمی تغییر کرده ...:D



۹۳/۰۵/۰۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۶)

5 سال ، پس حدودا باید 70 یا 80 سانت بوده باشه..


پاسخ:
نه دیگه مویی که اصن کوتاه نشه نوکشون نازک میشه و موخوره میگیره رشدشون هم متوقف میشه....مال منم اینطوری شده بود
چه خوب...
مو کوتاه کردنو عیدت پساپس مبارک!!!:-) 
پاسخ:
مرسی گلم....

هی چی بگم خواهر نه قیافه داره نه هیکل نه.....بی شرمی از اون چشای دراومدش میریزه...

میتونی درستش کنی نگران نباش مردها مثل بچه میمونند 
پاسخ:
اگه شانس منه عادم بشو نیست...:D

باور کن منم با اینها مشکل داره مگه یه زن انقدر شعور نداره که بد از خوب تشخیص بده چرا دارن به اسم اسلام اینکار میکنند باور کن بعضی وقتها زده میشم غیرت خوبه قشنگه در صورتی که به قول شما مراقبت باشه نه اینکه تحت نظرش بزاری این اقایون دارند از احکام خدا سواستفاده میکنند چرا جاهای دیگه به حکم خدا نمیرند زن هیچ وظیفه ای در قبال کار کردن شیر دادن  خیلی چیزهای دیگه نداره اما با عشق این کارها میکنه میدونی این اقایون فقط به فکر منفعت خودشون هستند البته بعضی هاشون اینجوریند 
میدونم عزیزم منظورت با کسی نبود و کلی گفتی
پاسخ:
همینه دیگه متاسفانه الا مذهبی و غیر مذهبی هم نداره همه جا از این مدل مردا پیدا میشه....

اره میدونم راستی اپ نمیکنی فکر کنم سرت شلوغه ها
پاسخ:
سرم شلوغ نیست از صبح نتم اما تنبلیم میاد بنویسم...

سلام خدایش مال شما یه لباسی چیزی پوشیده عکس شوهر من ذلیل شده لباس نداره الهی جز بزنه ابرو برای ادم نمیزاره 
پاسخ:
هی چی بگم خواهر نه قیافه داره نه هیکل نه.....بی شرمی از اون چشای دراومدش میریزه...
فعلا که بیشتر شبیه شلغمم:دی
پاسخ:
:))))))
اوه چه نسبت های پیچ در پیچی !
+آخی عزیزم :*
آدم که بعد از سالیان سال موهاشو کوتاه میکنه خیلی احساس سبکی بهش دس میده :d
پاسخ:
نسبت ها پیچ در پیچ نیستن گلم اگه دقت کنی کلا 3تا از دختر عموها با بچه هاشون
یه پسر عمو با بچه هاش و یه نوه عمو با زن و بچه اش...:D
منکه دیگه خیلی سبک شدم

وقتی میری گردش جای منم خالی کن...
الان چندروزه که فقط به پشت خوابیدم، گردنم درد میکنه، حوصله م سررفته...جدی کلا اعصابم به همریخته...کل صورتم تو گچه...
پاسخ:
باشه ....
اخی اشکال نداره نیلی جونم خوب میشی...
بجاش هلو میشی هلوووو:D

مبارک باشه منم قصد دارم موهامو کوتاه کنم اما دلم نمیاد خیلی بلند شده تا کمرم میرسه خوشبحالت بیرون بودی کلی خوش گذروندی من روز عید خونه تشریف داشتم عمه ام اخر شب امد خونمون روز خوبی بود کلی خوردم 
پاسخ:
مرسی ...خواستی کوتاه کنی زیاد کوتاهشون نکن بیشتر مدل بده حیفه....
منکه روز عید با ترس و لرز میخوردم همش فک میکردم روزه ام...:D

تو مو می بینی و من پیچش مو
تو ابرو من اشارت های ابرو
مبارک باشه
پاسخ:
مرسی ازت....
مبارک باشه عزیزم
ان شاءالله دستش سبک باشه
:))))))))))
پاسخ:
مرسی مریمی جونم.....
ایشالا....:D

اوه.. اون (ه) که اومده بعد از کلمه دختر، اضافه است.. شرمنده:""))
پاسخ:
دقت نکرده بودم...
اکشال نداره گلم....

چقده ساده ای تو دختره؟ بعضی ها معتقدند که دست طرفشون سبک هست و اگر مویی رو کوتاه کنه دخترشون ازدواجش زود اتفاق می افته! :)) 
مادرت مشکوک می زنه.. مطمئنی اون دختر عموی مذکور معروف نیست به چنین صفتی؟ هوم؟ خدا رحمتت کنه پیشاپیش:)))
پاسخ:
ع از این زاویه به موضوع نیگا نکرده بودم....
فک کنم همین باشه....:D

موهای من رسیده به امتر و 14سانت (هزار ماشاا... :))  )آماااا مامان نمیزاره کوتاه کنم^_^
پاسخ:
ااااه جون من چخد زیاد ایول خوشمان آمد...
مامان تو هم میخا شوهرت بده عایا....
کلاه گیس واسه همین روزاس دیگه :(
مبارکت باشه عزیزم :-*
پاسخ:
عاره کیه که گوش بده....
مرسی تیرزاد جونم.....:-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">