::: خط خطی :::

116. گاهی عادم کرمش می گیره

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۵ ب.ظ

داداش دومی تو اتاق دراز کشیده داره جدول حل می کنه پیرهن تنش نیست {فقط یه شلوارک پاش بود}
منم کنارش نشسته بودم داشتم مجله نیگا می کردم چشم خورد به خط کش 50 سانت فلزیم
{منو این همه خوشبختی محاله محاله }
برداشتمش ...شپلق... زدم پشت شونه های لختش چسبید به تنش یه صدای باحال داد
2تا 3 تا همینجور میزدم و نیشم تا بناگوش باز بود میگم حسین جون من صدا رو حال می کنی {حسین داش کوچیکست}
اون هم کیف میکنه و میگه محکمتر بزن...
داش دومی شاکی سرشو برگردوند میگه: نکن دیوونه
کی گوش بده  10تا 15 تا
 کفری شد بلند میگه: د نکن دیگه ته خطی بلند شم با همین خط کش حسابتو می رسما
 شپلق {دوباره زدم}
همین که میخواست بلند شه پا گذاشتم به فرار اون هم دوباره دراز کشید
یه دقه بعد آروم آروم رفتم تو اتاق پشت سر داداش دومیه
شپلق ..فرااااااررررر
خیلی حال داد...

+ داداش دومیه این آخریه رو که خورد از خنده غش کرده بود می گفت خعلی خلی ...



۹۳/۰۵/۱۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۸)

عاقا داداش به همین دردا میخوره دیگه :/

مثلا فک کن من برم بزنم پشت خواهرم !
چه شَوَوَوَوَوَوَوَد :))))
خخخخخخخخخخ !!
پاسخ:
من که خواهر ندارم ولی فک کنم همینه که تو میگی..رو خواهر زیاد مزه نمیده....:D

۱۶ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۶ مهندس بهشت
امیدوارم کسی دلتون رو نشکسته باشه
پاسخ:
هی ......
سلام تو دعا کن بیاد یه کتک مفصل بخوره خدایش دیگه کاریش ندارم باید جواب این همه چشم انتظاری منو بده مگه الکیه اخه ؟
خواهر من ماشاالله ما یه عروس داریم منو شش تایی منو حریفه دلت خوشه گلم دیگه گذشت اون زمون که عروس از خواهر شوهر حساب ببره از ما گفتن 
پاسخ:
پس باید یه راهی پیدا کنیم شوهرامون در برابر این حملات محفوظ بمونه....:D

اول داداشت میخواست ی پس گردنیت بزنه قبل از این که برگردی بزنیش من باش صبت کردم :P  خاطر منم واسهه آقا داداش شما بس عزیز :D
پاسخ:
ع پس کار تو بود...بابا دمت گرم....:D

اول داداشت میخواست ی پس گردنیت بزنه قبل از این که برگردی بزنیش من باش صبت کردم :P  خاطر منم واسهه آقا داداش شما بس عزیز :D
:))))))

+ خدا صبرشون بده...
پاسخ:
:D

دیگه عادم باس تفریح داشته باشه تو زندگیش...
خدا خیلی صبرشون بده....
زنده ام؛ به جای تو جدا؛حاجی جدا وکل دوستان مجازی جدا سفارش زیارت و نماز دادم کربلا؛ إلتماس دعا؛ خعلی مردم آزاری؛ب داداشتم بگو جلو اناث لباس بپوشه حتی محارمش!‏
پاسخ:
خداروشکر...
به به دستت درد نکنه خدا اجرت بده...
دیگه مردم آزاری گاهی لازمه...
فعلا که رفته اراک اومد بش میگم...:D

میدونی ته خطی!من تصمیم گرفتم که دیگه سرکوفتت نزنم,تو دست خودت نیست که آخه...
من راجب تو با چندتن از همکاران واساتید مشورت کردم و همه جمیعا رای بر کرم داشتن تو دادن...گفتن امیدی بهش نیست...
اجازه بدین بااین کارا یه مقدار از خارشش کم بشه:))))))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
به به گل گفتن ....::)))))))))))))
والا من جا داداشت بودم میگفتم ازار داری بچه؟بعد مردم میان ب من میگن ازار داری!!!شپلق شپلق!خو اگ شپلق شپلقت میکردم حال میداد گیس بریده!!؟؟
پاسخ:
شپلق شپلق کردن که الکی نیست دل و جرات میخاد...:D

سلام 
اصلا داداش ساخته شده برای کتک زدن مگه چیه ؟
من عشق میکنم اذیتشون میکنم اما خدایش تلافی میکنن ها با داداش اولیه شوخی فیزیکی ندارم اما داداش دومیه شوخی هام بیشتره بیشتر میزنمش 
راستی درد داره با خط کش بزنی گناه داره ها شوهرت بیاد حسابی از خجالتت در میاد ها  از من گفتن 
حامد همیشه میگه بزار شوهرت بیاد منا یه بلایی سرش بیارم از کرده خودش پشیمون بشه 

پاسخ:
سلام
باهات موافقم...
من با همه داداشام شوخی می کنم حتی بزرگه و حتی دعوا هم می کنیم .....
داداش دومیه منم همینا رو میگه...کاری نداره خواهر من ما هم تلافب کاری که با شوهرامون می کنن رو سر زناشون در میاریم....:D
دورود فراوان بر تو باد:))
اصن این زدن وفرار کردن اینقده میچسبه اینقده میچسبه که قابل وصف نیست:)))
پاسخ:
درود فراوان برتو نیز باد .....
عاره خداوکیلی ...:D

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...
امان از دست ته خطی شیطون!!! 
پاسخ:
:D

درود خدا بر تو باد ^_^
پاسخ:
درود خدا نیز بر تو ....:D

نه بابا. شما باحالی.
گی گفته بدی؟ :)))
پاسخ:
خو وختی میگی تو دختر خوبی هسدی یعنی من بدم....
۱۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۱۴ بنای با ثوات
خداییش خیلی .....
همون که داداش گفت..:))
پاسخ:
خلم؟؟؟
عاره دیگه گاهی خوبه عادم خل و دیوونه باشه...:D

نه نه من دختر خوبی می باشم.
ایضا داداشم جنبه نداره عزیزم.
امکاناتش رو ندارم! :))))
پاسخ:
یعنی من دخمل بدیم....حالا هی بیا بد بودن مارو بکوبون تو سرمون....
اه حیف شدا حالا بعدا رو شوهرت امتحانش کن....:D

۱۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۳ مهندس بهشت
اصلن انقد حال میده فقط من برادر ندارم منتهی رو خواهرام امتحان کردم
پاسخ:
کار خیلی خوبی کردی......
وا! این چه کاریه؟!
مردم آزار! :))))
پاسخ:
خیلی حال میده مریمی
یبار امتحانش کن....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">