::: خط خطی :::

118. مراعات نمی کنن که

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰ ق.ظ


دیشب رفتیم بام شهر 5 متر اونطرف ترمون پسر و دختره نشسته بودن دست تو گردن هم

دل و قلوه می دادن عکس عاشقونه می گرفتن و....... {سانسور شد }

مردم مراعات نمی کنن ....


+ خطاب به نیمه گمشده : من موندم تو کی میخای دست از سر دوست دختر الاغت برداری

مردم هدفمند دل و قلوه میدن حالا تو اینا رو هی الکی حروم اون الاغا کن.....



۹۳/۰۵/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۹)

من بلت نیستم از این احساسا کنم....:D
واقعن خجالت نمیکشن بی تلبیتا....
جون من ولشون کن همین یبار..{ آیکون ته خطی که محکم منایی رو گرفته }

ولم کن خو کاریشون ندارم میخوام برم یه فلیپینی نثارشون کنم که یادشون بمونه اینجا مجرد نشسته 
گوشتو بیار(حالا دختر و پسره زیاد درشت اینا که نیستند نه؟میخوام برم بزنمشون کتک که نمیخورم نه؟)
پاسخ:
نه خیالت راحت ریزه میزه بودن دیگه بقیه اش بستگی به توانایی خودت داره...:D

 اینجوری که به دوست دخترش توهین میکنی
بهش بر میخوره نمیاد جلو:))
مهربون باش عزیزم مهربون
+اینخده دوست دارم برم بام خرم آباد
دفعه بعد رفتی به نیت منم یه بار شهرو دید بزن:))
پاسخ:
بهش برمیخوره وااای خدای من غلط کرده که بهش بر بخوره لعنتیه ......
حقشه بزنم نفلش کنم...
خیلی جا باحالیه حتمن گلم......
شباش عالیه...

یعنی حاضری بری زن یکی بشی که قبلا با یه دخمل الاغ و میمون رفیق بوده؟؟؟
یعنی من تیکه تیکش میکنم^_^
وووووی غیرتم قلمبه شد!!!!!!
پاسخ:
الا تو یکی رو نشون من بده که با دختری دوست نشده قول میدم زن همون بشم...


مردم چرا این ریختی شدن؟!خب برید حداقل تو خونه خودتون بازار اهدای اعضای بدن راه بندازین!!!
ا خب پس بگردیم پیداش کنیم...!
-نیمه ی گمشده
-نیمــــــــه ی گمشـــده
-نیمــــــــــــــــــــه ی گمشـــــــــده
-نیمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه ی گمشــــــــــــــــــــــــــــــــــــده
[ایکون الناز در حالی که زبون کوچیکش معلومه]
پاسخ:
هی کیه که بفهمه...
قربون دستت تا دهنت بازه مال منو هم صدا کن....:D

۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۹ بنای با ثوات
هعیییییییییییییییییی..آجوویی..دس رو دلم نزار که خینه...
پاسخ:
هی روزگار...

بی تربیت چرا به من توهین میکنی؟:)))))))))))))))))))))
پاسخ:
خوبت می کنم اصن تو رو باید کتک زد....

من احساس  نمیکنم نیمه گمشده من دوست دختر داشته باشه چون اگه داشته باشه کشتمش من میگم فکر کنم مامانش هنوز دنبال منه اما منو پیدا نمیکنه خو.تو هم همین فکر کن.
اون دختر پسرها هم بزار دل و قلوه بگیرند ببینند به کجا میرسند خجالتم نمیکشند نمیگند یه دختر عذب اونجا نشسته 
ته خطی جلو منو بگیر نرم بزنم شت و پتشون کنم 
پاسخ:
من بلت نیستم از این احساسا کنم....:D
واقعن خجالت نمیکشن بی تلبیتا....
جون من ولشون کن همین یبار..{ آیکون ته خطی که محکم منایی رو گرفته }

عاقا نیمه ی گمشده ی منم خبری ازش نیس :/

باز من حس میکنم اون دختر پسره کمی مراعات کردن وگرنه تا الان ....
استقفرالله :|
تسبیح من کووووو !؟ :/
پاسخ:
بخدا من برنداشتمش....:D

۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۰ مهندس بهشت
خخخخخخخخخخخخخخخخخ والا دست از سر الاغشون نمیکشن که.....

پاسخ:
نیمه گمشده ندیده ها نمیرن پی نیمه گمشده خودشون....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">