::: خط خطی :::

121. من اگه شانس داشتم بهم می گفتن شه خطی

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۴ ب.ظ


یه ماه روزی چند ساعت سرکار رفتن پر

باس بدم یکی بیاد اساسی برینه تو این شانس سگی

کار همه باس خوب پیش بره بعد اون بختکه باس بگرده بیاد رو من چمباته بزنه


+ یادش می افتم مغزم داغ می کنه...


بعدا نوشت :ماه پیش یه خانمه زنگید که بیا کارگاه واسه یه کار منم رفتم بعد یه کار داد به بنده تا انجامش بدم

صاحاب همین کار برده بود به کار گند زده بود منم یه هفته روش کار کردم تا گند زده شده رو برطرف کردم

کار رو انداختم رو روال 3هفته هم روش کار کردم بعد رئیس موسسه میگه نه تا صاحابش نیاد نمیشه این کار رو ورداری

اصن نباید از اول شروع می کردی باید از کارای خود موسسه برمی داشتی منم گفتم به اعتبار حرف معاونت برداشتم

اون هم گفت تا اوشون {صاحب کار } نیاد من نمیتونم قرارداد ببندم چون ممکنه پول کارتو نده و.......

طرف بیمارستانه یه ماهه ازش خبری نیست بعد ........

بعد گند بزنم به این شانس کلی عادم تو اون خراب شده کار گرفتن منم کار گرفتم

تو روحشون اعصاب نمیذارن واس عادم فک کنم فیلمشون بود سختی کار انجام شده افتاده رو آسونیش ...


۹۳/۰۵/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۶)

عجب ادمهای پیدا میشنها
توکل به خدا درست میشه اون ادمه از بیمارستان در میاد زندگی همینه دیگه 
پاسخ:
چی بگم والا....

چه بی انصاف یعنی چه اصلا... این باید بره معاونشو مواخذه کنه که گفته اینکارو انجام بده... 
غصه نخور... ایشالا درست میشه! 
پاسخ:
والا بخودا .....:D

خر نشی آجی...
وایستا تا پولتو بگیری...بحث پولش نیست!! بحث حقه....
پاسخ:
واسه کار نرفتم و نمیرم ولی پیگیر موضوع هستم....
گریه نکن ته خطی جونم
میزدی شت پتشون میکردی
تا حقتو نگرفتی دست از سرشون برندار
پاسخ:
باشه چشم...:D

ایشالا حل میشه.
نترس بابا نیمه گمشده میاد ایشالا.
ذکر برای قنوت نماز: اللهم الازرقنی زوجه صالحه
فردا عروسیمه. دعا کنید. 
حنابندونم نگرفتم.
پاسخ:
ایشالا...
مرسی بابت ذکر...
مبارکت باشه داداش صدرا ایشالا خوشبخت بشید..

۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۱ مهندس بهشت
خواستی نابود کنی منهدم کنی بگو بیام کمکت
پاسخ:
باشه صدات می کنم....
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۰ مهندس بهشت
خب کردی

پاسخ:
تازه داداش بزرگه رو نمیدونی چقد حرص خورد میخاست بره شت و پتشون کنه...:D

۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۳ مهندس بهشت
منکه بودم اتیش میگرفتم
خیلی رو وقتام حساسم
پاسخ:
به ته خطی اینجوری نیگا نکن خیلی خجالتی با این حال به رئیس موسسه توپیدم به معاون هم گفتم زودی تکلیفمو مشخص کن تا مشخص نکردی هم نمیام سرکار....

۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۹ مهندس بهشت
چقد بد الان واسمون قضیه روشن شد
منم با نطر آخرت موافقم کارشون تقریبا راه افتاده دارن دست به سرت میکنن
پاسخ:
همینه که عادمو کفری می کنه....

۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۸ بنای با ثوات
خونسرد باش خط خطی..
ملت و خط خط نکنی..:)))
پاسخ:
یسرایی تو بودی خونسرد بودی؟؟
خو میخان حقمو بخورن....
دوروز نبودم نیگا چه بی ادب شده!!!
چی بوده کارت؟کی ازت گرفته ش؟؟؟؟بگو آسفالتش کنیم...
پاسخ:
مگه ملت واس عادم ادب میذارن....
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۰ مهندس بهشت
اوخی حتما صلاح نبوده
پاسخ:
چه میدونم انگاری فقط واسه من صلاح نیست...

کی ته خطی ما رو اذیت کرده؟؟؟[آیکون شاپرک نفس کش]
پاسخ:
شاپرکی بیا بکوششون {آیکون گریه }

۲۱ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۸ انسان غریب
سلام میشه نظرتون رو راجع به پست ثابتم اعلام کنید

یاعلی
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۰۱ خانم مهندس
چرا؟؟:/
پاسخ:
دیگه شانس گند منه اصن اگه کارا درست پیش می رفت جای تعجب داشت...

۲۱ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۷ بنای با ثوات
چرا خب...چی شده..:|
پاسخ:
بالا نوشتم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">