::: خط خطی :::

123. بعضی کارا سخته

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۵ ق.ظ


جمعه رفتم خرید چشم خورد به یه پارچه چهارخونه خوشم اومد خریدم واسه مانتو

گذاشتمش یه گوشه...

هرچی فک می کنم نمیدونم چه مدلی بدوزمش البته حس و حال دوختنش هم نیست :((

اصن من تو انتخاب کردن مدل مشکل دارم الا کلی پارچه ندوخته دارم که نمیدونم

چه مدلی بزنم واس همین ندوخته کنار گذاشتمشون...

{3ماه پیش} چند روز قبل از اومدن خان دایی از مکه دلم یه مانتو جدید خواست دیگه دیدم اینطوری که نمیشه

با مانتو تکراری برم مراسم با همه بی حالیم یکی از پارچه هام که چند ماهی خاک میخورد رو دوختم

بعد از اتمام کار پشیمون شدم چون مدلش خیلی رسمی شده بود دلم یه مدل اسپرت میخواست

الا میترسم سر این یکی هم همین بلا بیاد...:((


+ عکس مدل مانتو رو گذاشتم تو پست پایین رمز همون رمز همیشگیه...

کسی هست رمز نداشته باشه عایا؟؟



۹۳/۰۵/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۳)

۲۵ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۰ بنای با ثوات
من رمز ندارم دخملی..
پاسخ:
فرستادم ....
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۸ خانم مهندس
من اکثرأ مانتوهای رسمی ومجلسی رو میپسندم.
واسه همین چیزِ خاصی که اسپرت باشه پیدا نکردم.
فقط همینو داشتم
پاسخ:
مرسی ازت خوشگله ...

۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۲۶ خانم مهندس
من رمز داشتم!!ولی الان یادم نیست چی بود؟؟!!

من ژورنال لباس زیاد دارم تو کامپیوترم،بزار برم ببینم، مدلِ مانتو اسپرت هم داره.بفرسم برات
پاسخ:
فرستادم برات...
منم ژورنال لباس می خرم ولی خب باز هم همین مشکل رو دارم....
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۷ مهندس بهشت
من نگرانتم اوضاعت خیلی خیته بوخودا دی
پاسخ:
اگه بدونی چقد خرابم ...خرابا خرااااب...

فکر مشغول باشه خیالی نی دلت مشغول نباشه!‏ کتاب بخون و اون سخنرانی ها رو گوش کن ک دانلود کردی!‏ قرآن بخون و به ترجمش شاعرانه نگاه کن!‏ هر وقت دلت گرفت بگو خدا با من حرف بزن بعد یک صفحه رو باز کن و بخون بعد از اون صفحه نکته بردار بعد بهش فک کن! گاهی با گوشیت یا دوربین عکاسی کن!‏ گاهی فکر کن!‏ ببین از دنیا چی میخوای!‏ اون دفتری ک شب قدر گفتمو درست کردی؟
پاسخ:
دروغ چرا جفتش مشغوله ...
سخنرانیا که همه پریدن دیگه نتونستم دانلود کنم عکاسی هم که جایی نمیرم که بخوام عکس بگیرم این روزا همه اش خونه ام...قران هم خدا ببخشه حس ندارم برم سروقتش ....
نمیدونم از دنیا چی میخام هرچی خواستم که نداد...
عاره درست کردم...
من رمز ندارم :(
پاسخ:
فرستادم گلم...
دوس دارم بیام دوباره!سلام!خوبی؟دلم ب نوشتن نمیره بیام چی بگم؟نت نداشتنم ک شده بهونه!‏
ولی دلم برا بچه ها لک زده
پاسخ:
سلام
خوب که نه ولی میگذره..
امیدوارم زود برگردی البته سرحال...
پارچه دادم خیاط برام بدوزه
ولی چند روز بعدش یه مدل خوشگل دیدم
عکسشو واسه خیاط فرستادم ولی گفت برشش داده:(
فردا برات عکسو میفرستم شاید ازش خوشت اومد
پاسخ:
مبارکت باشه گلم...
اگه بفرستی ممنونت میشم...
من اگه پزشکی قبول نمیشدم قطعا طراح لباس میشدم...
باورت میشه مدل همه ی لباسامو خودم از قبل طراحی میکنم و میکشم رو کاغذ بعد میدم خیاط واسم بدوزه...
امروز مهمون دارم ولی سرم خلوت شد چنتا مدل واست میکشم و عکسشو میذارم برات...شاید سلیقه هامون به هم خورد؟!:)
پاسخ:
ای جان خوشم اومد اصن راضیم ازت...:*
من رمز ندارم >_<

منم چند هفته پیش رفتم یه پارچه چهارخونه خوجگل خریدم دادم خانم خیاط یه مانتو واسم دوخت(مدلش دومس داشتم، زیاد هم زشت نشده^_^)
^_^

پاسخ:
الا می فرستم برات...
مبارکت باشه گلم....من هنوز نمیدونم چه مدلی بدوزمش:((
من که رمز ندارم خو 
مبارک باشه پارچه نو
منم هروقت برم بیرون از پارچه خوشم بیاد میخرم میدوزمش انقدر مزه میده
پاسخ:
فرستادم برات...
عاره حس خوبی میده عادم خودش لباسشو بدوزه....

پارچه ی نو مبارکه!
واااااااااااای ته خطی تو ته استعدادی... هم اشپزی هم خیاطی!!!
من، من، من... من رمز ندارم! 
پاسخ:
مرسی گلم..
نظر لطفته...فک میکردم داشته باشی {فرستادم}

۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۰ مهندس بهشت
من تا حالا ندادم چیزی دوخته بشه همیشه حاضری گرفتم
من رمز ندارم اگه دوست داشتید بدید لطفا
پاسخ:
منم حوصله ندارم بدم بدوزن خودم میدوزم....:D
فرستادم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">