::: خط خطی :::

126. اطلاعات صفر

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۸ ب.ظ


یکی از آشناهامون در مورد دانشگاه پیام نور ازم می پرسید گویا میخواد ادامه تحصیل بده {دیپلمه }

بخاطر مشکلاتی که داره و بچه دار بودنش نمیتونه سر کلاس بره میخواست بدونه پیام نور غیر حضوریه یا.....

در مورد ثبت نام و آزمونش هم پرسید که البته من هیچی درموردش نمیدونستم ...

دوستان کسی اینجا پیام نوری بوده یا درموردش اطلاعاتی داره؟؟؟



۹۳/۰۵/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۸)

۲۶ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۹ مهندس بهشت
من میتونم آدرس پیام نور شهرمونو بدم بهتون دی
اینم که بلدم به خاطر اینه که نزدیک خونمونه خخخخخخخخخخ
پاسخ:
خسده نباشی واقعن:D

حضور سر کلاسایی که تئوریه الزامی نیست
ولی برای امتحان میانترم که 6 نمره است باید بره
سر کلاس درسهای عملی باید حضور داشته باشه

این سایتم هست اگه سوالی داری بپرس فک کنم جوابتو میدن
www.pnunews.com
پاسخ:
مرسی شاپرکی جونم....

"عجالتاً بگم که الان 6 نمره دست استاد و حضور در کلاس هست که خب بیشتر استادها اگر فقط میان ترم رو بری بدی امتحانش رو، بهت می دن نمره کامل رو. "

منظورم این بود که نمره میان ترم رو کامل بهش میدن:)
پاسخ:
مرسی مضرابی جون....
من پیام نوری بودم. از طریق کنکور قبول شدم؛ دوستت به راحتی می تونه بره دانشگاه و راهنمایی های لازم رو بگیره. اما عجالتاً بگم که الان 6 نمره دست استاد و حضور در کلاس هست که خب بیشتر استادها اگر فقط میان ترم رو بری بدی امتحانش رو بهت می دن نمره کامل رو. 
اگر هم کلاس شرکت نکنه طوری نمی شه، از طریق نمره ای که پایان ترم بگیره براش میان ترم رو هم محاسبه می کنند. اصولاً تعداد کلاس ها بسیار کم هست و در حد رفع اشکاله قربونت و فکر می کنم بتونه شرکت کنه حتی کلاس ها رو. 
کتاب هاش مشخصه و می تونه خودش توی خونه هم بشینه بخونه:)
پاسخ:
خوب مضرابی جونم تو یه سایت هم ثبت نام کردم از این انجمنا اونجا میگن باید پیش دانشگاهی رو گذرونده باشی بعد کاردانش و فنی که پیش دانشگاهی نداشته با این حساب میتونه شرکت کنه یا نه؟؟؟
خودم اطلاعاتی ندارم ولی مامانم میگه بیشتر رشته ها غیر حضوری دارن چندتا رشته خاص ندارن...ولی غیرحضوریا امتحان دادن و اینجور چیزاشون سخت تره!
مامانم هم همین قدر میدونست!!!
پاسخ:
مرسی از مامانت گلم...

گذاشتم لینکشو وای انقدر همه گفتن مثل بچه دهاتی ها میمونی البته من خودم عاشق روستام اما زورم گرفت اینچوری گفتند  میخواستم برش دارم لپهام خیلی قرمز شدن تا هشت سالگی همین مدل بودن با سایز بزرگتر ممنون که رفتی دیدی گلم 
پاسخ:
بیخیال بابا به حرفشون توجه نکن خیلی هم خوب و بانمک بود..
.من که خیلی خوشم اومد...

درباره پیام نور هم اطلاعاتی ندارم عزیزم 

پاسخ:
مرسی که خوندی
http://instagram.com/monaa136?modal=true
ادرس اینستاگرامم 

پاسخ:
دیدم خوشگله ..چرا لینک اینستاگرامتو تو وبت نمیذاری؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">