::: خط خطی :::

132. یه عنوان به سلیقه خودت بذار

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۴ ب.ظ


رفتم شرایط ثبت نام تو موسسه بوووووق رو بپرسم خانمه تمام موارد رو داشت تو ضیح میداد
پرسیدم

+: هزینه ثبت نام چقده؟؟

- : والا سال گذشته 900 بوده الا شده 500 که ما ماهی 50 ازت می گیریم........

{ افکار بنده وسط توضیحات خانمه}عهه چه ارزون 500تومن .. تصمیم داشتم وقت ثبت نام یکجا پرداختش کنم

همین که گفت ماهی 50 با خودم گفتم تف به 500تومن که عادم بخواد قسطی پرداختش کنه اخه 500هم پولیه

بعد تازه دوزاریم افتاد ...

+: یعنی 500هزار؟؟؟

-: بله عزیزم 50تومنش وقت ثبت نام می گیریم بقیشو تو 10 قسط بده حالا واسه تو یه تخفیف هم میدم

بنده خیلی تلاش کردم فکمو اون لحظه جمع کنم ولی چندان موفق نشدم.....

خانمه گیر داده که تا فردا پول رو بیار اسمتو بنویسم که فردا شب سایتا می بنده و....

فک کرد من خرم میخواست بکنه تو پاچم بررررو بابا من اگه 500هزار داشتم الا اینجا نبودم.....

رفتم یجا دیگه پرسیدم شرایطشونو منم که همش گوشه ذهنم گیر هزینه بود

+: اونوقت هزینه اش چقد میشه؟؟

-: تا سال پیش 500 بوده الا شده 300 ---- 150 موقع ثبت نام میگیرم بقیه اش رو بعدا ....

+: تا کی فرصت ثبت نامه؟؟

-: اگه امروز بیاری که خوبه نشد تا یکشنبه آینده نهایتا ....

خوب این شرایطش به مراتب بهتر بود ولی مشکل اینه که بنده الا فقط 500تومن دارم {اشتباه نکنیدا 500 تک تومن}

دیگه باس ببینم پدر گرام کی دست می کنه تو جیب مبارک...


+ 6قطعه عکس هم میخواد دیگه امروز برم عکس بگیرم {اخ که بدم از عکس انداختن میاد }



۹۳/۰۵/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۲)

اوه چه گرونه

پاسخ:
واقعن هم....
اوه اوه اوه
بعضی از این منشیا اینقد قشنگ بلدن بکنن تو پاچه

من دو سال پیش رفتم همینجوری از سربیکاری نمایندگی کانون قلمچی بپرسم شرایطش چیجوریاس و اینا!
زور و زور میخواست منو ثبت نام کنه
منم گفتم من الان کلاً 5000 بیشتر ندارم!اگه میخوای اینو میدم بهتون :))))))))
طرف فهمید سرکاره عصبانی شده بود اینقذه باحال ^_^

بعضیا خیلی کار بلدن لامصب :|
پاسخ:
انگار اصن واس اینکار ساخته شدن....

دقت کردی همشون میگن دوره ی قبلیمون فلان قیمت بود این دوره فلانه ؟؟
بعد این فلان دوم <<<<< فلان اول !!
دروغگوا :|

راستی دیگه آدرس نمیذارم تا درکم کنی:))

پاسخ:
اخ گفتیا...

درک کنم؟؟ آهااا منظورت اینه منم آدرس بذارم عایا

۳۱ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۰ مهندس بهشت
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کوجااااااااااااایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سلامتی؟؟؟؟
پاسخ:
مرسی گلم...
همینجام ...

آهان عنوانم باشه: "شیرین عقل دوست داشتنی"
 خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
تو روحت بیاد خل....

یعنی خدایی دانشمندا باید بعد از مغز انیشتین رو مغز تو مطالعه کنن,الان با500تا تک تومنی نمیذارن بری دستشویی عمومی بعد تو فک کردی میذارن تو موسسه شون ثبت نام کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
تو چقد منفی باقی شاید شد...:D

عب نداره ی روز توام پولدار میشی!‏ فردا میرم مشهد!‏ حلال کن
پاسخ:
ایشالا...
حلالت کردم در صورتی که بهم سوغاتی بدیا...

۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۲ بنای با ثوات
خخخخخخخخخخ..
عین خودمی دخملی...:)))))))
پاسخ:
:)))))))
چقد اختلاف 200 تومن...!!!
امیدوارم موفق باشی! 
پاسخ:
امیدوارم....:D

اوف بابای من که هیچ وقت ِخدا پول نداده برای کلاس های این مدلی.. هر جا کلاس رفتم از جیب همایونی خودم خرج کردم.
پاسخ:
خوش بحالت با اون جیبت.....


۳۰ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۶ مهندس بهشت
بستگی داره چه کلاسی باشه ولی خب 300 تومن خیلیم خوبه برو حالشو ببر
من دیه انقد برای کلاسام از بابا پول گرفتم که پرووووووو شدم خجالت مجالتم حالیم نیس دیه
پاسخ:
همچین تفریحی نیست که حالشو ببرم باس زحمت بکشم و.......
بیخیال

عنوان:چرک کف دست:))
عاغا امروز منم داشتم از کلاس برمیگشتم چشمم خورد به یه تونیک
گفتم بدک نیست برم بگیرمش
رفتم داخل پرسیدم:چنده؟
+83هزار
قششششنگ دنده عقب گرفتم زدم بیرون:))))
واقعا اونقد نمی ارزید
آخرین بار اول دبیرستان عکس گرفتم
الان چند ساله هی دارم از روش میزنم اما حوصله عکس جدید ندار:)
پاسخ:
اخ اخ گفتی...
من 40 تومن هم به تونیک نمیدم چه برسه به.............
من زمستون واسه گواهینامه ام عکس گرفتم خوب نشده مجبوری رفتم باز گرفتم چشم از این یکی هم آب نمیخوره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">