::: خط خطی :::

135. حالم خوبه اما تو باور نکن

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵ ق.ظ

به این نتیجه رسیدم که خوشی و شیطنتام یه تایم و زمانی داره
 شاید مثلا تو یه دوره ماهانه 20 روز یا شایدم 18 روزشو شادم اینقد که سر به سر دیگران می ذارم
 و تو خونه شلوغ می کنم که همه از دستم عاصی میشن بعد یه چیزایی پیش میاد که تموم اون
خوشیا دود میشه بقیه روزای ماه رو میرم تو افسردگی
افسردگیش هم خعلی خره مثلا کم حرف میشم اینقد که گاهی حتی حوصله گفتن حرفای عادی و روزمره رو هم ندارم
 اونوقت خیلی آروم میرم یه گوشه اتاق می شینم و یه مجله میگیرم تو دست فرقی هم نداره چه مجله یا کتابی
 همین که خانواده فک کنن سرگرم یه کاری ام و گیر ندن به سکوتم واسم کافیه مجله رو ورق می زنم
 و نیگاش می کنم ولی در واقع چیزی ازش نمی فهمم
روزایی که فقط دلم میخواد گریه کنم و هیچ حرفی نزنم
یا مثلا تو این مواقع میام نت بخش مدیریتی وب رو باز می کنم و...... دستم به نوشتن نمیره
وب رفقا رو میخونم ولی دستم به کامنت گذاشتن نمیره یا بعضی پستای رفقا رو میخونم نصفش که میرسم
 حوصلم نمیکشه وبش رو می بندم و .....
عموما وقتایی که من میرم تو افسردگی شیطنتای داداشا گل می کنه بعد وقتی سر به سر من میذارن فقط نیگاشون می کنم یا حتی ......
زیاد شدن نقطه چینای نوشتم اذیتم می کنه این نشونه حرفاییه که تو ذهنم دسته بندی نشدن
شاید هم هنوز هویت نگرفتن و واسم غریبه ان نمیدونم چی ان ولی ازشون خوشم نمیاد
این روزا خنده هام تظاهره سعی می کنم شاد باشم یا حتی گاهی شوخی کنم با خانواده ولی نمی تونم انگار یه چیزی نمیذاره
بابا دیروز رطب خریده منم عاشق رطب
میگه ته خطی بیا ببین چه رطبی واست گرفتم بیا بخور
دلم میخواست بلند شم برم پیش بابا یا حتی بگم الا میام نشد به نیگا کردن اکتفا کردم و دوباره سرگرم کارم شدم
الا از اون مواقعیه که ذهنم خیلی چرت میگه نمیتونم حرفای مخمو کنترل کنم خیلیاشو خفه می کنم
بعضیا دیگشون از زیر دستم در میرن و می پاشن بیرون مث الا

 + دیشب داداش بزرگه روز دخترو تبریک گفت 15 تومن به عنوان کادو بهم داد
روز همه دخترا مبارک




۹۳/۰۶/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۶)

این جریان سینوسی همیشه هست. یه روز توی اوج شادی و یه روز اوج غم.
توی روزای غمگین به روزای شاد فکر میکنم. برام مزخرفه که چقدر اون روزا شاد بودم اما هی به خودم میگم آخرش میگذره ودوباره شاد میشی!

پاسخ:
عاره ساره جون...

ای بابا دوروز نبودم چیکار کردن با ته خطی من که اینجوری دلش پره؟
این نیز بگذرد عزیز جان:)
پاسخ:
زدن پوکوندنم....
گذشت گلم:*
سلام کاملا درکت میکنم میدونی چند وقت پیش پسر خالم یه حرف قشنگ زد گفت منا من همیشه سعی میکنم از حرفی ناراحت نشم سعی میکنم زندگی کنم چون یه بار فرصت زندگی دارم پس شاد زندگی میکنم تو هم شاد باش بیخیال روزهای بد بیخیال ساعتهای بد.فقط زندگی کن اونجوری که دوست داری برای خودت تلخش نکن 
پاسخ:
سخته ولی فک کنم با تمرین بشه...
ته خطی نیگا من ی راه حل بت میگم!!اصن ب اون تیکه مغزت محل نذار از صدتا فحش براش بدتره!!والا بحث رو کم کنیو پیاده کن روش بخدا بیبین چ حالی بکنی!!!کمکی چیزی اگ میخای بوگو تا بیایم!!کلا همه ی وقتایی با ی بخشیشون درگیر میشن همین کم محلی کنی انقد جواب میده!!حالا دیگ من وارد بحثای مزدوجی نمیشم این تحقیاقات برگرفته از اون قسمتاست!!بعله!!بخند!غصه نخور!!:-)B-)
پاسخ:
سخته به دلت کم محلی کنی ولی خب......
مرسی ازت گلم
۰۸ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۱ بنای با ثوات
درکت می کنم دخملی...
بیا پیش خودمون خوبت می کنیم..:))
پاسخ:
باش اومدم:*
برگرد خاطراتمو برات تعریف کنم
پاسخ:
خاطره با سوغاتی
قبول؟
ته خطی مثه بچه های خوب برگرد
پاسخ:
برگشتم بابا
سلام
فکر میکنم این جریانیه که همه درگیرش هستن
پاسخ:
عاره فک کنم...
سلام

همه که همیشه شاد نیستن
منم یه جورایی شبیه توام در این زمینه
پاسخ:
چی بگم
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۳۳ خانم کاکتوس
اصلا عجیب نیست و اتفاقیه که برای همه دخترا توی ماه اتفاق میوفته 
روح آدم پر از فراز و نشینه . اگه همیشه شاد باشی بدون ناراحتی نمی تونی حالتی غیری هم وجود داره :)

پاسخ:
اینم حرفیه
روزت مبارک ته خطی یا بهتر بگم بابا تازه اول خطی
دم داداشت گرم که حواسش بهت هست.
پاسخ:
مرسی...
عاره توجهش رو دوس دارم
روزت مبارک
حالا که من برگشتم آدم باش
وگرنه....
از ما گفتن بود
خخخخخخخخخخ
پاسخ:
مرسی
من به این عادمی:)))
میگذره دخملی
ناراحن نباش.
روزت مبارک :-*

پاسخ:
:)))
مرسی ویولم
همه زن ها همین جوری هستن.. اصن همه آدما همین جورین.. گاهی نیاز دارن تو لاک خودشون باشن و غرق سکوت:)
روزت مبارک جیگر.. خدا شانس بده یکی نی به من هدیه بده چه وعضشه؟
پاسخ:
واقعن چه وضعشه؟؟
مرسی ازت
سلاام....
پاسخ:
سلام
ته خطی...غمگین نبینمت...لطفا،از کسایی هستی که هر وقت یادش میافتم همیشه یه لبخند میاد رو صورتم...از روی عکسایی که میذاری،اشپزی که میکنی،ابنبات که میخری تو فروشگاه،بهم میگی چرا پست نمیذاری،خیاطی میکنی،اش میگرید،سر به سر داداشات میذاری،مهمونیه دست جمعی میرید،یکی بچشو میده دست تو و میره به امون خدا و...
نمیتونم غمگین ببینمت،شاد باش...
روزت مبارک ته خطی جونممممممممممممم!
پاسخ:
مرسی الناز جونم :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">