::: خط خطی :::

138. این مدت که نبودم

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ب.ظ


مدتی که نبودم یه سری اتفاقات هم افتاد مثلا اینکه رفتم همون موسسه بوووق و ثبت نام کردم

اونم بهم چندتا کتاب داد گفت بخون 3ماه دیگه بیا امتحانشونو بده دیگه تصمیم گرفتم سال دیگه اگه خدا بخاد .........

بیخیال عاغا فعلا دعا کنید بشه

اون امتحان فنی حرفه ای رو یادتونه که با داداش بزرگه رفتم {قبل ماه رمضون } اینجا

واسه جواب اون هم رفتم آقاهه گفت 2 نمره کم داشتی واسه قبولی

بعد منم با پررویی تمام گفتم خب حالا امتحان بعدی کی تشکیل میشه اونم گفت همین روزا ثبت نام کن 

پدر گرام رفت اسممو نوشت 3مهر امتحان دارم هنوز هم نمیدونم کتابمو کجا گذاشتم چه برسه به خوندن

آقاهه می گفت یه سوال دیگه جواب درست میدادی قبول می شدی کصافدا خو من دیگه خسته شده

پدر که عصبی شده بود می گفت این امتحانو کردی فیلمی تمومش کن بره:))))





۹۳/۰۶/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۴۶)

آقا غلط کردم افتادیم اکشالی نداره قول میدیم فقط یه روز بهت بخندیم بیشتر نه
پاسخ:
آورین نا امیدم نکنید:D

۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۵ بنای با ثوات
بخون قبول شو..شرشو کم کن ته خطی..:))
پاسخ:
سخته یسرایی سخت...:((
جای 5 بار اومدن نت بخونی قبولی بوخودا من امتحان ردم این کارو
پاسخ:
با این حال باس دیگه کلا نت نیام چون 3ماه دیگه باس 6تا کتاب رو امتحان بدم بجز این یکی.....
ای نامردا خب قبول میکردن! 
پاسخ:
کصافدا قبول نکردن....
ایشالا قبول میشی تا عین من سوژه خنده اینو اون نشی دی
پاسخ:
والا بعید می دونم ولی شما دعا کنید:D

برم دیگه
توام برو نماز شب بخون و توش کلی دعام کنه
چله که نمیگیری 
ای بابا
شب بخیر 
التماس دعا
پاسخ:
باشه تو هم دعا کن 
شب عالی متعالی
تردمو تموم کردم
الان چی بخورم؟؟؟؟
گریه
پاسخ:
بیا منو بخور 
نچ نچ نکنه هنوز گشنته مرفه بی درد
رفت
خخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
ترسوندیش خو:)))
بگو شاید بدونم کیه
آخه امشب آدرستو به یکی از مخاطبام دادم
پاسخ:
بیخیال رفت خو
بغض
گریه
پاسخ:
چرا گریه
ببین از کجا وارد شده از چه سایتی
پاسخ:
معلوم نیست
تو قسمت مدیریت داره
نکنه حاجیه؟؟؟
یا یسرا؟؟؟
فیروزه ای؟؟؟
نیلی؟؟/

پاسخ:
چک کردم از بچه ها خودمون نیست
نفر دوم خودتو معرفی کن زود
تو که آی پی ها را داری چک کن ببین کیه
پاسخ:
از کجا چکش کنم؟ بعد هم با گوشی سخته
ای پیشو دیدم ولی نمدونم کیه:)))
این نفر دوم که آنلاینه کیه؟؟؟
خودتو معرفی کن زود
پاسخ:
یعنی کی میتونه باشه این موقع شب؟
نکنه سیده هان؟:)
چند سال؟؟؟
خب بخر
من یا چوب شور می خورم یا ترد
چندتا چند تا می خرم واسه محل کار ؛ دانشگاه و خونه که گشنم شد بخورم
پاسخ:
نمیدونم چند سال اصن یادم نمیاد اخرین بار کی خوردم
خوب کاری میکنی
این نفر دومی که آنلاینه چرا صداش درنمیاد؟؟؟؟
خب نخور من که ترد میخورم
پاسخ:
نمیدونم
خوش بحالت اصن من عاشق تردم فک کنم چندسالی میشه نخوردم
اینجوری بدنت داغون میشه بدون غذا 
اونم تو شب
برو یه تیکه نون بخور
پاسخ:
 بیخیال مهم نیست بار اولم هم نیست که شام خوردن یا حتی ناهار خوردن یادم میره
من؟
ظلم؟
برو یه چیزی بخور خب
من عذاب وجدان گرفتم خب
پاسخ:
واسه عذاب وجدان دیره .....:))))
بابا من 3 شب سیب زمینی سرخ میکنم
شوما که دیگه هنرمندی یه چیز درس کن بخور دیگه
پاسخ:
ههههه بنده یه هنرمندم که بعضی اوقات حتی تنبلیش میاد آب بخوره مث الا ترجیح میدم گرسنه بخوابم ولی از جام بلند نشم
دعا نمیکنی؟؟؟
پست کنم تردا رو؟؟
پاسخ:
ظالم
خب برو غذا گرم کن و بخور
پاسخ:
بیخیال حال ندارم میخا بخوابم
من فردا باید برم سرکار
برم یکم ترد بخورم و بخوابم
شب بخیر
التماس دعا
پاسخ:
دلمو انداختی هوس دعا هم میخای واقعن که
 شب بخیر
نچ نچ
آخه آدم جدا از خونواده شام میخوره؟؟؟

من الان هوس ترد کردم
میخوام ترد بخورم
پاسخ:
بنده که کلا هیشی کوفت نکردم اصن معده ام داره اتیش میگیره
منم که اصن ترد دوس ندادم تو بخور ( ایکون بغض)
مگه خانواده صدات نمیکنن؟
پاسخ:
سر شب شام خوردن منم میخواستم برم شام بعد یادم رفت الا یادم افتاد نخوردم
من پای سیستمم در حال خوراکی خوردنم بعد تو شامتو یادت رفت؟؟؟
پاسخ:
عاره بوخودا من که الا زیر پتو با گوشی اومدم نت نه شام خوردم نه قرص
چی شد؟؟؟
پاسخ:
یادم رفت شام بخورم
نه بابا
من رو کسی دست بلند نکرده و نمیکنم و نخواهم کرد
فقط برای دفاع از خودم مجبور بشم و کسی بزنتم ؛یه چشمه حرکت میام
پاسخ:
دلیلت کمی موجهه
نترس من به این سادگیا عصبانی نمیشم
خخخخخخخخخ
پاسخ:
عاره نمونشو امشب دیدم
عهههه دیدی چی شد
من وقتی عصبانی میشم
دوستام دنبال سوراخ موش میگردن قایم شن 
تازه اونجام خودمو کنترل میکنم
یه بار تو عمرم به معنای واقعی عصبانی شدم که از اون موقع ...
پاسخ:
از اون دست بزنایی عاره؟
یکم جدی شدم فقط
پاسخ:
اون یکم بود واقعن
خشونت ندیدی پس
وای به روزی که من عصبانی بشم
اون که خیلی ملایم بود ک
پاسخ:
پ وقتایی عصبانیت طرف من یکی نیا چون من خودم خدای عصبانیتم همدیگه رو شل و پل میکنیم اونوقت بیا درستش کن
حالا چرا خشن؟؟؟
پاسخ:
اون کامنتت خشن بود همونکه عدم نمایششو زدم
نچ
باید بری دانلودش کنی
snn.ir
پاسخ:
اها یادم باشه فردا نیگا کنم
تو دلت میاد از پاک باخته مهلبون ناراحت باشی؟؟؟
(نگاه مظلومانه)
پاسخ:
الا قیافه خودم مظلومانه تره خشن :(((
طنز دانشجویی هست
خیلیم خنده داره
پاسخ:
کجا پخش میشه؟ تی وی؟
می دونی دکتر سلام چیه؟؟
پاسخ:
نه چیه؟
پس چرا فقط یه نفر تو وب آنلاینه؟؟
پاسخ:
خو اون یه نفر تویی دیگه
چکار میکنی؟
پاسخ:
هیچی با تو حرف میزنم
کوشین پس خودتو نظرام؟؟؟
پاسخ:
یکیشونو برداشتم خودمم همینجام
نظرامو کی خورد؟؟؟
پاسخ:
همینجان پیش من

سلام جان برادر:)

به نظر من که تو اگه فکرت کارکنه میتونی کلی درآمد داشته باشی...

تو بااین همه هنر....

پاسخ:
هنر واس عادم نون نمیشه :)))
واقعا قهر کردی؟؟
پاسخ:
عاره خب بهم نمیاد؟
تو که قهری برا کی بفرستم هااااااا؟
پاسخ:
واسه ؟؟؟ خو هنوز نگهش دار
http://upload7.ir/viewer.php?file=92354072331899403436.jpg
برو ببین فقط خیلی قشنگ بود
بد افتاده
پاسخ:
چ خوشگله عاغا بفرستش بیاد
کامنت خصوصی من بهت نرسید در مورد سوالی که پرسیده بودی؟
پاسخ:
ع عاره رسید گلم ای بابا عصری اومده بودم ازت تشکر کنم یادم رفت
{حافظه ندارم خواهر}

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">