::: خط خطی :::

140. خدا شانس بده

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۱۰ ب.ظ


واسمون کارت عروسی اومده امشب عروسی داریم

گیلی لی لی لی {دلم واسه یه عروسی رفتن تنگ شده}

طرف خط آخر کارت دعوتش نوشته

توجه: وقت ورود ....و..... میوه پوست نکنید چون ما چسب زخم نداریم

کلی بهش خندیدیم کلا انگاری ملت خوششون میاد خودشونو سوژه کنن...

دیگه دوستان شاهد باشین کرم از خودشونه توقع عادمو می برن بالا

بنده امشب توقع دارم عروس داماد یه چیزی در حد حوریه بهشتی باشن بلکه هم قشنگتر از اون 


+ حوریه ها رو رویت کردم میام واستون تعریف می کنم:)))


۹۳/۰۶/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۰)

بیا بگو چطور بودن خب. :)))
پاسخ:
اومدم:))
چه به حال =))
تازگیا واسه ما تو کارتا مینویسن به صرف شادیییی :|
نمیخوان شام بدن میپیچونن :|
پاسخ:
مردم سیاست دارن دیگه...
اییییششششش... چقد لوووس....والا

 نه لابد مثلا از دیدن چهره همچون یوسف شما دستامونو میبریم:))))))))))
خوب برقصی:)))))))))))))))
پاسخ:
همینو بگو :))
من همه عروسی نمی رقصم فقط فامیلای درجه یک:))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چه بامزه برم به بقیم تعریف کنم یه مدت به این جملشون بخندیم شاد شیم والا
پاسخ:
:))
سلام دوست عزیز با آپ های جدید منتظرتم.

امیدوارم عروسی بهتون خوش بگذره ته خطی :)
پاسخ:
سلام ...
مرسی...
بخیل نباش خو
پاسخ:
اصن راه نداره میرزا جان
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۰۶ بنای با ثوات
:)))))
واقعا سوژه ان..
خدا عقل بده..:))))))))
پاسخ:
ایشالا:)))
تعریفت تصویریه یا نوشتاری؟ مشخص کن تا بدونیم منتظر بمونیم یا نه؟ 
پاسخ:
میگم میرزا تصویری زیاد خوش بحالتون میشه ها:))
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۴۷ فانوس جزیره
سلام علیکم
چه جالب
حتما تعریف کنید ..
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام
عاره باس برم ببینم
واسه مام از این مدل کارتا اومده
اصن مردم بت اعتماد به سقفن:|
پاسخ:
عاره والا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">