::: خط خطی :::

144. باز تنبلی زد به سرم

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ق.ظ


ته خطی زندست هنوز داره نفس می کشه ولی تنبلیم میاد بنویسم:)))

دیشب واسه شام کتلت درست کردم بعد هم زنگ زدم به بابا زودتر بیاد خونه تا بریم پارک

با خانواده شام رو تو پارک خوردیم خیلی هم خوش گذشت...

مامان میگه یه غذای دیگه درست می کردی یه غذای بهتر

میگم بیخیال مادرم اصل دور هم بودنه


----------------------------------------

تو خونه نشسته بودم کارمو می کردم یهو یه چیزی پرید نشست جلوم دیدم ع ملخه

در حین گرفتنش پاش شیکست وقت عکس گرفتن هم خیلی تکون میخورد

اصن هم بچه خوبی نبود:)))



بعد هم بردم تو حیاط آزادش کردم

+ به نظرتون با یه پا میتونه زندگی کنه عایا؟؟




۹۳/۰۶/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۲)

نه خیر نمیتونه با یه پا زندگی کنه خو
اوخی
پاسخ:
دیر گفتی وگرنه واسش پیوندش میزدم....:))
به به... 
وای چه باحاله... نگران نباش میمونه!!! 
پاسخ:
امیدوارم...
منم نمیدونم خخخخخ 
پاسخ:
:))
من تو این پست خودمو مرور کردم
ته خطی جان شما هم به این چالش دعوتی:)
پاسخ:
اومدم شاپرکم...:*
خوبه خوبه بهت امیدوار شدیم
کم کم داری ترک میکنی
از جوجه کشی برسی به مجروح کردن ملخ
خیییییییییییلی پیشرفت خوبیه
تو میتونی ترک کنی ته خطی من بت امید دارم:)))))

پاسخ:
دیگه دارم دخمل خوفی میشم...:))
البته جوجه هم دم دستم نیست دیگه:)))
حالا پاشو گذاشتی جلوش که زجرش بدی؟
ملخ کش...
پاسخ:
گذاشتم واسش درس عبرت بشه:)))
میدونی پای ملخ یکی از سلاح های اونه؟ و وقتی احساس خطر کنه با یه پای دیگه ضربه میزنه به اون یکی پاش و شلیکش میکنه. و خیلی هم برای حشرات مهاجم دیگه خطرناکه. مشکل اینجاست که تو رو با حشره اشتباه گرفته و پاش رو حروم کرده. سوسک شاید یا چه میدونم عنکبوت :))
پاسخ:

یه بلانسبت بگو میرزا ...:|

۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۱۰ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
با یه پا نمیتونه بپره؛صفات برتر دیگه نداره و بش زن نمیدن!
پاسخ:

نچ نچ خلاصه بیچاره اش کردم رفت:D


کامنتم کجاس ؟؟
پاسخ:

نبود 

بوخودا من نبردم...

ملخ؟؟؟؟؟؟؟؟[آیکون نیلی درحالی که داره قاچاقی از مرز فرار میکنه]
پاسخ:
اینجوری نگو ملخ منم خوف می کنم خیلی ملایم و آروم بگو ملخ 
خو با چسب قطره ای می چسبوندی پای همایونی اش رو سرجاش.. گونا داره بیچاره:دی
پاسخ:

چرا به فکرم نرسید اون لحظه...

پاش رو هم باهاش رها کردم دیگه شاید خودش ببره بچسبونه:D


۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۴۳ بنای با ثوات
نمی دونم والا...وقتی فهمیدم بهت می گم.:))
پاسخ:

:D


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">