::: خط خطی :::

145. شاید یه دختر فندقی

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ


باید یه دختر داشته باشم کوچولو و شیرین زبون

از اونایی که همیشه خودشونو لوس می کنن واست

یه دختر که در عین ملوس بودنش نق نقو نباشه

یه دختر مو طلایی مث بچگیا خودم

یه دختر که وقتایی بخوایم بریم عروسی یا مهمونی یه لباس تنش کنم ست لباس خودم

یه دختر که وقتی دستش رو میگیرم و می برمش توی جمع

به بودنش به داشتنش افتخار کنم

دلم یه دختر میخاد کوچولو و شیرین زبون...



۹۳/۰۶/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۱)

منم از این دخترا میخوام خدا یکیم از این سفارشا بزن به حساب من
پاسخ:
ایشالا...
:-)
دختر کوچولو... شیرین زبون... فندق!!! 
پاسخ:
:D

منم دلم از همین دخترا میخواد.
ووووی حسودیم میشه به دخترت
تو مامان خیلی خوبی میشی. :)
پاسخ:
خدا نصیبت کنه گلم..
امیدوارم:))
ای جانم منم عاشق دخترم خدا کنه بچه داداشم دختر باشه اصلا دختر یه چیز دیگست 
ان شا الله خدا اول یه شوهر خوب بعد یه دختر خوب نصیبت کنه 
پاسخ:
مرسی
ایشالا بچه داداشت اول سالم باشه بعد هم دختر باشه
شهر خر :)) شرخر منظورش بوده لابد !!
اصن از بحث دختر تو بگذریم :D  نمیدونم ملت واسه چی اینقد املاشون ضعیفه به نظر من مشکل از گوششونه ! شهر خر ! بضیام مینویسین شعله زرد !! هزار بار دیدما بابا شله زررررد یا مینویسن اعصبانی !! یعنی تا حالا تو املاشون ننوشتن عصبانی ؟؟؟؟؟
حالا بریم سر بحث دخترتتتتت به نظر من هر چی که تو ذهن آدم باشه و خیلی بهش فکنه و البته عمل ( یعنی همسر اختیار کنی بعد دختر خوای :))) )
خدا بهش میده . بوووووس از دخترکت  اصن :-*
پاسخ:
نمدونم والا...
منم از اونا دیدم خودم گاهی عصبانی رو اونجوری می نویسم البته شوخی :D
مرسی تیرزادم ...
{دخملم واسه تیرزاد بوس بفرست }
:-*
{آورین دخملم}:D
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۳۳ بنای با ثوات
نصیبت شه ای شالا..:))
پاسخ:
ایشالا:)))
خیلی بیشعوری ته خطی...خیلی!!!
تو وبم گفتی میرم تا سال آینده,فک کردم راست میگی به کله اومدم ببینم چه خبره؟
خر....
[آیکون من درحال گاز گرفتن زمین از شدت عصبانیت]
پاسخ:
این پست رو قبل اینکه بیام پیشت نوشتم الا میرم وایسا یه لحظه:))
 بی ادب خانواده اینجا رد میشه حرف بی تلبیتی نزن:))
خدایا به حق پنش تن یه شوهر خیلی آقا و یه مررررد واقعی
نصیب ته خطی کن بعدترش یه دختر موطلایی بهش عطا کن
اصن سالی دیگه ته خطی یه مو طلایی بغلش باشه
بلند بگو آمییییییییین
حالا اسم این موطلایی رو میخوای چی بذاری؟:)
پاسخ:
ایشالا...
اسمش رها:))
به همین خیال باش.
پاسخ:
هستم .....
+
پاسخ:
؟؟
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۱۹ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
ایشالا خدا زودی یکیشو بندازه تو بغلت!
پاسخ:
ایشالا:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">