::: خط خطی :::

147. و من همچون یک کوزت تنها....

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ


http://www.smileygarden.de/smilie/Schleifchen-Girls/smilie_girl_115.gif


گیر دادنم اثر کرد {در راستای پست پایین }

پدر دیشب زنگید به دختر عموها و دعوتشون کرد + عمو و زن عمو

حساب کردیم 16 نفر مهمون واسه امشب

صبح بعد از صبحونه یه پیرهن مردونه گشاد تنم کردم و موهامو بستم بالا

مامان میگه میخا چیکار کنی ؟؟میگم گلاب به روت و رفتم ....{چیه خو ضروری بود}

مامان میخنده میگه یه دشویی رفتن اینهمه مقدمه چینی میخاد

میگم خو لابد کار مهمی اون تو داشتم که باس آماده باش می رفتم :)))

 ازصبح دارم خونه تمیز می کنم و مرغ پاک می کنم و می شورم

شیشه ها و آینه ها رو برق انداختم مامان هم کل خونه و اتاقا رو جارو کرده و.......

مامان و بابا رفتن زیارت اهل قبور و بنده رو گذاشتن تا بقیه خونه رو تر تمیز کنم و دست بکار غذا بشم

یه حساب سر انگشتی کردم هزینه 3کیلو گوشت واسه کوبیده 4تا مرغ واسه خورش دوغ و نوشابه و میوه و....

فک کنم اگه بنده همون دو هفته پیش یه سر میرفتم کتاب فروشی و 10هزار میدادم یه دست کتاب

پیش انسانی می خریدم به صرفه تر بود اینطور نیست؟

خب باز خداروشکر خانواده رضایت دادن و بنده امشب کتابام میرسه دستم

مطمئنن امشب با تمام خستگیاش خوش میگذره و امیدوارم خوش بگذره

{مهمونی رفتن و مهمون اومدن رو دوس دارم}

اوه اوه دیر شد من برم به کارام برسم که الانه مامان میاد و پوستمو می کنه...


+ حالا خنده خنده دختر عمو امشب فراموش کنه و کتابارو نیاره :))))

+خیلی دلم یه خواهر میخاد حتی الامکان یه خواهر بزرگتر از خودم

{مدیونید اگه فک کنید بخاطر کارا و مهمونی امروزه}:D

+تک دختری دردسر داره...اینجا کیا تک دخترن؟؟؟



۹۳/۰۶/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۵)

الان یه حس برتری دارم جون من دو تا خواهر دارم دی
پاسخ:
خوشبحالتا...
عه عجب سوتی دادم من:)))
بعدش که متن رو خوندم فهمیدم که خورش دوغ نیست ولی دیگه کار ارکار گذشته بود
پاسخ:
فدا سرت جیگرم
مهمونی خوبه... 
بله دیگه کدبانو یی این دردسرا رو هم داره... 
من! 
پاسخ:
والا...
من بعد نماز صبح نمیخوابم
پاسخ:
خوش بحالت...
پاکباخته هفت صب اینجایی خواب نداری ؟ خوراک نداری؟ 0-O
میگم خط خطی جانم کتابا به دستت رسید ؟
پاسخ:
عاره گلم ولی کامل نیستن....
چقد بت میاد کوزت بودن
خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خعلی اصن یه وضعیه....
معلومه خیلی سرت شلوغه:(
پاسخ:
زیاد نه حالم خوش نیست
*بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



ســــلام عـــــــــلیکم



خداوند ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩ ﮔﻨﺪﻡ ﻧﺨﻮﺭ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﻭﻟﯿﻦسیلی-ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ برهنه ﺷﺪﻥ ﺑﺪﻧﺶ ﺑﻮﺩ . ﺍﯾﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻟﺒﺎﺱ سیلی-خدا ﺍﺳﺖ ﻧﻪ تمدن . . . حجت السلام ومسلمین قرائتی




با مطــــــلـــــب((( نسیم خوبی ها در ایران)))) به روزم




قلمتان پایداروهمیشه مُستَدام باشید





یا علی

پاسخ:
....
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۳۶ بنای با ثوات
خواهر داشتن واقعا خوبه..:))
پاسخ:
خیلی زیاد :(
من اینخده این تمیز کاری واسه مهمونی رو دوست دارم
اصن خستگیش برام شیرینه
والا من دو تا آبجی عزیز و خوشگل دارم ولی همیشه خودم تهنا
مسئول پذیرایی و تمیز کاری ام:)
یعنی اگه از فردا که نه،فردا واسه تمیز کاری بعد مهمونی
از پس فردا که اتفاقا شنبه ست شروع نکنی به درس خوندن خانواده حق دارن پول 3کیلو گوشت و4مرغ رو از حلقومت بکشن بیرون:))))
دستور پخت اون خورش دوغم تونستی برامون بگو لطفا تا حالا نخوردم:)
پاسخ:
خو تو خیلی زرنگی:))
میخای تو بیا از حلقومم بکش بیرون والا خانواده که حرفی ندارن البته فعلا:))
میخواستم بنویسم خورش..دوغ تند نوشتم خط فاصله اش یادم رفت:D

ساده ای ها دختر.. بنده سه تا خواهر دارم ولی اول تا حالا همونطور که زی زی گولو گفت کوزت تنها هستم!!!
پاسخ:
ای داد
۲۰ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۴۵ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
خسته نباشی کوزتِ تنها!!
خوش بگذره!
پروژه ی خلال دندونو چراغ خاموش اجرا کن...!

موفق باشی!!!
پاسخ:
مرسی ...
نشد :((
من تک دخترم و فوق العاده ناراضیم خیلی سخته دوتا داداش دارم که خیلی کمک دستم هستند البته بعضی وقتها
اقا کاملا درکت میکنم چون وضع منم همیشه همینه وقتی مهمون داریم 
پاسخ:
اخ گفتی ما تک دخترا چخد مظلومیم....
نه خسته پهلوون!
منم تک دخترم و مث خودت دوتا داداش دارم ولی برعکس تواصلا کدبانو نیستم و وقتی مهمون داریم  تنهاکاری که انجام میدم سالاد درست کردنه...راستش تقصیرمن نیست ته خطی,مامان هیچوقت ازم نخواسته وفقط تاکیدش رو درس بوده ولی الان دیگه خودم دارم سعی میکنم کم کم یاد بگیرم...آخرش که چی...
+تو مایه افتخار منی:))))))))))
پاسخ:
مرسی..
من برعکس تو هرکاری که فکرش رو بکنی انجام میدم...
میدونم میدونم{آیکن ذوق زدگی}

سلام خانومی چقد اکتیو بودی :))

خسته نباشی:)

من یدونه نیستم :(

پاسخ:
سلام
مرسی...
همون بهتر که تک دختر نیستی...:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">