::: خط خطی :::

148. درهم برهم

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۷ ب.ظ


1- مهمونی به خوبی و خوشی تموم شد خوش گذشت دختر عمو کتابارو واسم آورد

اما 2-3تاشون کمه و حالا بنده کاسه چه کنم گرفتم دستم که بقیه رو از کجا گیر بیارم


2-دیشب رفتیم پارک یه غرفه کتاب اونجا بود هرچی تو کتاباش گشتم یه چیز به درد بخور گیر نیاوردم

گلستان..بوستان..نیما یوشیج و....به سلیقه من جور در نیومد فقط اینو تونستم بگیرم اونم واسه اینکه

بدجور دلم هوس کتاب کرده بود ..یه کتابچه هم داداش کوچیکه گرفت و پولش هم از جیب بنده رفت...


قبل پارک یه سر هم به شهر کتاب زدم تا چندتا رمان بگیرم بسته بود...


3-امروز صبح شروع کردم مثلا درس بخونم بعد فهمیدم برنامه درسی که اون خانم مدیر واسم نوشته بود

رو گم کردم هرچی هم گشتم نبود ..واقعن خسده نباشم با این هوش و حواس

امروز یه کم درس خوندم در حد 20 صفحه اصن هم خوب نیست کمه کم...


4- چند وقته حس خوبی ندارم زود خسته میشم بدنم حسابی کوفتست ... اصن خوردم

صبح ها به یه بدبختی از جام بلند میشم انگار تریلی از روم رد شده و استخونام صدا میده

نمیدونم چه مرگمه مدتیه بنیه ام ضغیف شده..

دیروز هم یه افسردگی زودگذر خر اومد سراغم بعد دلم خواست با یکی حرف بزنم

طبق معمول کسی پیدا نشد

دیگه........همینا



۹۳/۰۶/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۳)

ای بابا شما هم که بدتر از من همیشه خسته ای
باید کار رو یه سره کنی و خفش کنی تا این دیگه سراغت نیاد. خفش کن...
پاسخ:
چی بگم والا خسته بودن تو خونمه:))
شوما دیگه چرا خسته ای...
خب عادیه هر کی حتی یه ص هم درس بخونه خسته میشه خو
پاسخ:
خب خداروشکر که عادیه فک کردم یه چیزیم شده...:))
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۰۲ ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
عه!
تو هم اینجوری؟!
ماره 4 رو میگم...
منم اینجوری شدم مدتیه...
میگن اثرات کم خونیه...
برو دکتر قرص بهت میده
پاسخ:
به قرص خوردن عادت ندارم اونم قرص آهن بدمزه ست آخه...
اپم...
پاسخ:
چشم
ته خطی افسرده نشو[ایکون الناز در حال خواهش با چشمای گرد شده]
پاسخ:
نچ نمی شم جیگرم:-*
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۴۸ بنای با ثوات
منم صبا سخت بیدار می شم..:|
پاسخ:
تو هم مث خودمی تعجب نداره:)
قیدارو گرفتی؟
پاسخ:
رفتم همونو بگیرم بسته بود....
منم همینطورم :(
مامانم میگه شاید کمخونی داری زود خسته میشم همیشه کوفتس بدنم :(
درس خوندن سخته واسه من ولی تو بخووون :p
پاسخ:
فک کنم مال منم کم خونی باشه...
واس منم سخته
۲۳ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۵۸ فانوس جزیره
سلام علیکم
امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
غرر الحکم . ح7207
لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
التماس دعا بزرگوار
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
سلام خانومی خوبی ؟

ای جانم چقد شما اهل مطالعه هستین :)

مطالعه خوبس بسیار بخوانید و من تازه متوجه شدم شماهم ادبیات میخونید 

کلا هرکسی که ادبیات هست رشتش اینقد ماهه  که حد نداره :))
منم ادبیات خوندم :)  ؛)

و بی بهانه شاد باشید :)
پاسخ:
بله البته غیر درسی:))
مرسی
برای روز اول خوبه عادت میکنی ببین هر روز نیم ساعت از خوابت کم کن تا برسی به هشت ساعت خواب
پاسخ:
فعلا که نتونستم امیدوارم بشه
[آیکون نیلی چماق به دست درحالی که داره دستمال یزدیشو تو هواتکون میده و بااون دستشم پاشنه کفششو میخوابونه]
پاسخ:
{آیکن ته خطی که یه گوشه کز کرده و وحشت زده داره نیلی رو نیگا می کنه}
ولی باید بخونی!!! بیشترتر....
پاسخ:
ولی حسش نیست ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">