::: خط خطی :::

152. چرا ما دخترا رو درک نمی کنن

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۶ ب.ظ

 

آخرین بار 6-7سال پیش بود که لاک خریدم از بس استفاده نکردم خشک شدن دور انداختم

ده روزه عجیب دلم لاک می خواد رفتم نمایشگاه پاییزه اینطور جاها رو دوس دارم 

خریدن و یا حتی دیدن لوازم تحریر رو هم دوس دارم واسه داداش کوچیکه وسایل مدرسه گرفتیم

منم یه چیزایی واس خودم خریدم یه کیف پول هم مامان واسم خرید



مامان و داداش بزرگه سر لاک خریدن دعوام کردن میگن آخه تو که نماز می خونی

لاک میخای چیکار اصن دختر نمازخون لاک میزنه

میگم گیر دادینا اصن شما که دختر نیستین حال منو درک کنین

بعدش هم وقت نماز پاک می کنم یا یه وقتایه بخصوص میزنم

اصن چرا دختر نمازیا نباس لاک بزنن مگه اونا دل ندارن..

داداش کوچبکه لاکامو گرفته هر چند لحظه یبار بوش میکنه میگه بوی لاکو دوس دارم..

+عاشق بوی لاک و تینرم....:D


۹۳/۰۶/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
ته خطی ...

نظرات  (۱۵)

۰۵ مهر ۹۳ ، ۱۵:۳۴ صدرا بیات
با نظر شما کاملا موافقم. اسلام هم لذت داره و هم ذلت...
ذلت جایی نمایان میشه که از لذت استفاده نادرست باشه ولی اگر از لذت درست و بجا استفاده بشه عزت در پی داره...
پاسخ:
دقیقا...

بنر تبلیغاتی این نمایشگاه رو دیدم ولی وقت نشد بریم بنگاهیم

+من شاید تو عمرم فقط دو سه بار لاک زدم
اونم دو قیقه بعد پاکش کردم
ولی همیشه خودم برا ته تغاری که عشق لاکه لاک میخرم
روزی سه چهار بار میزنه و پاک میکنه
با پد لاک پاک کن راحت پاک میشه
پاسخ:
خوش بحال ته تغاری شده ها....

۰۱ مهر ۹۳ ، ۰۸:۳۶ مهندس بهشت
لاک واس وقتای مهمونی و ایناس یا وقتایی که ادم دلش بخواد و مهم تر از همه وقتای مرخصی نمازه
منکه عاشخ لاکم
مبارک باشه راستی اگه دوسشون نداشتی بده من با آغوش باز می پذیرم
پاسخ:
موافقم
نه نه من تازه بعد چندسال لاک دار شدم بعد .... نمیدم مال خودمه:)
آره من با پد راحتم(شایدم چون عاشق لاک زدنم,به روی خودم نمیارم که سخته:))))))))))))
پاسخ:
نفهمیدم استون راحته یا پد؟؟؟؟؟
من برگشتم آی کیووووووووووو
پاسخ:
ع وا برگشتی:D

منم نمایشگاه پاییزه دوست دارم مخصوصا شور شوق بچه ها
پاسخ:
عاره والا بزرگترا بیشتر شوق داشتن:))
منم بوی لاک دوست دارم 
اما خود لاک نه.
پاسخ:
ع چرا لاک خوبه که....
خب فلسفه لاک زدن چیه میدونید؟
پاسخ:
فلسفش رو نمیدونم والا شما بگید چیه؟؟؟
اصن ما دخترا معصوم و مظلوم به دنیا اومدیم!!!
ته خطیییییییییییییی...فردا مدرسه باز میشه...[ایکون الناز در حال گریه]
+من بوی بنزینو هم دوست دارم!
پاسخ:
خدا به دادت برسه...
منم بو بنزسن رو دوس دارم و ایضا بوی اگزوز ماشین رو هم دوس دارم...
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۲۵ بنای با ثوات
من آخرین باری که لاک زدم یادم نیست..:|
پاسخ:
ع وا تو هم مث خودمی منم یادم نبود آخرین بار کی لاک زدم تا اینارو خریدم:)))
لاک برای روزای خاصه. عروسی ..تولد..مهمونی..
پاسخ:
موافقم میرزا ولی ما دخترا دوس داریم گاهی تو خونه هم همینطور الکی واس دل خودمون بزنیم...
پس اون یه هفته رو خدا گذاشته برای چی؟ برای این که لاک بزنی و خوش خوشانت بشه! والاااا 
پاسخ:
کاملا موافقم...
ما نیز لاک میزنیم.
خیلی هم دوست دارم. :)

پاسخ:
خوب می کنی:))
من عاااشق لاکم ...اصا کی گفته نمازخونا نبایدلاک بزنن؟با پد سه سوت پاک میشه...من که عمدتا تو همون وقتای به خصوص میزنم:)

پاسخ:
من با استون پاک می کنم جونم درمیاد تا بره...
پد بهتره؟؟؟؟من تا حالا پد استفاده نکردم...
به به بوی لاک :X
با عرض شرمندگی من یه دونه لاکم ندارم ولی بوی لاک را دوس میدارممممم
مبارکت باشه عزیزم :-*
پاسخ:
مرسی گلم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">